כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

האם ח"כ בני בגין בדרך למחנה הציוני?

בראיון הבוקר התייחסה ציפי לבני לאופציה שבני בגין, שהצביע נגד חוק ההסדרה ונענש על ידי יו"ר הקואליציה, יעבור למפלגתה

בני בגין, צילום: פלאש90
בני בגין, צילום: פלאש90

ניתן למתוח קו של דמיון בין ח"כ ציפי לבני לח"כ בני בגין. לבני, ליכודניקית לשעבר, יכולה להבין היטב את הסיטואציה שעוברת בימים אלו על בגין, עוף זר במפלגתו. הבוקר (רביעי) שוחחה לבני על בגין והשיבה על האופציה שבגין יגויס למפלגתה.

בראיון לנועם זיגמן בתוכנית 'חדש על הבוקר' ברדיו 'קול ברמה' אמרה לבני כי "לבני בגין אין מה לעשות בליכוד, הוא שייך לליכוד שהייתה פעם בתקופת ההורים שלנו, וזה ליכוד שלא קיים היום. אז הייתה שם יושרה והשקפת עולם, ואז הליכוד הייתה מפלגה ששומרת על שלטון החוק.

"אבל אני שמחה שהיום בגין מקבל החלטות כפי אמונתו, למרות שהוא בליכוד, למרות שמחרימים אותו בסוף ומענישים אותו. הוא נענש על האמונות ועל היושר שלו". לדבריה "הליכוד צריכה את בני בגין יותר ממה שהוא צריך אותה, הרי כשהוא הגיע לליכוד - נתניהו התהדר ואמר 'הנה הבאנו מישהו עם יושרה שהוא גאווה לכל מפלגה שהוא היה מגיע אליה'".

לבני נשאלה האם היא שוקלת להציע לבגין להצטרף למפלגתה, והשיבה: "אני חושבת שזה לא מתאים לעשות את זה, אני מעריכה אותו ושמחה לראות שהוא עומד על שלו, הליכוד זה לא המקום שלו, אבל גם אני חושבת שבשלב הזה של חייו לא נראה לי שהוא יעשה מעברים".

על התנהלות ראש הממשלה ביחס לעיתונאי רביב דרוקר אמרה לבני - "אתה יודע מה רביב דרוקר כתב עלי? הגענו למצב שאנחנו לא מדברים בכלל. אבל אני מצפה ממנהיג שיגלה גדלות נפש ולא יתעסק בזוטות".
בני בגין ציפי לבני המחנה הציוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד