כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

בני מזל קשת: רוצים לעזור - בלי טיפת רוע

מלי אברהם מנתחת את בני מזל חודש כסלו, המאפיינים הייחודיים שלהם ויחסם החמים והטוב לסביבה

בני מזל קשת: רוצים לעזור - בלי טיפת רוע

כשאני שומעת שהאישה שאני מתנהלת מולה ולא משנה אם זו ידידות, שכנות או מי שמטפלת לי במיסים בעיריה - נולדה בחודש כסלו, אני נושמת נשימת רווחה נינוחה.

אני יודעת שזו תהיה, בתשעים אחוז מהמקרים, מישהי שרוצה באמת לעזור, שמונעת מאהבת אדם טהורה ופשוטה, והכי חשוב, בייחוד במקרה של ידידות - וברוב המקרים תתיידדי איתה - זו העובדה שבתוך תוכה האישה הזו היא תמימות טהורה בלא כל שמץ ערמומיות, רוע או תחכום.

תמימותם של בני מזל קשת, היא כל כך פנימית ואבסולוטית, שיהיה לכם קשה עד מאד לפגוע בהם. כמו כל מזלות האש (טלה, אריה), גם בני הקשת מכירים בערך עצמם ומונעים מה'אני' שלהם בלבד, אבל בניגוד להם, הם מכבדים את הזולת וחפצים בטובתו בלב שלם. ללא משוא פנים וללא כל אנוכיות. וזה ההבדל בין אריות וטלאים לקשתים.

ואם כל הסיבות הללו אין בהם די כדי להסביר את הנינוחות השורה עלי כשאני מתנהלת מול 'קשת' טיפוסי, אתם יכולים להוסיף את ממד היושרה. יושרם ואמינותם של הקשתים נובעים מכך שהם שוחרי אמת. שונאים שקר. מתעבים צביעות, ולעולם לא ישקרו לכם אם חייהם אינם תלויים בשקר כמובן.

רודפי צדק ושונאי תככנות. זה מה שבני השבט הזה. בהתאם לכל הנ"ל, תוכלו להבין אותם אם יידמה לכם (ודי בצדק), שהם לא ניחנו בטאקט רב. טאקט שייך לאנשים מתוחכמים, לא לילדים פשוטי הליכות ודרך.

בני הקשת ובנותיו מבורכים במזל טוב יותר מכל שאר המזלות. זהו מזל הנחשב ל'ממוזל'. אולי כפרס על אופיים הישר, או כהגנה המסוככת על תמימותם. הרבה מאד קשתים מצליחים לפתוח קופסת צבעים ולצבוע את החלומות שלהם בכל גוני הקשת, כשההצלחה מאירה להם פנים בהחלט. וזה מגיע להם. שכן, הם חרוצים ומוכשרים, אוהבים מאד מאד ללמוד, ישרים וישירים. אופטימיים בכל ליבם ומאירים את החדר באהבת הזולת שלהם, וברצון הכן לסייע.

חום המזג שלהם ותמימותם, הופכים אותם להורים מקסימים. נינוחים ומחוברים באמת. הם אוהבים חופש, הרפתקאות, ענין ומרחב. לעולם אל תנסו לארוז אותם בצנצנת משום סוג בבקשה.

בנות מזל קשת הרי הן נשים רעננות שתמיד מפיקות את המירב - הן בהופעתן החיצונית והן בלימודיהן/עבודתן. אפשר לסמוך עליהן שתעשינה את העבודה הכי טוב שאפשר: ניהול בית/משרד, ילדים.

הילדים הקשתים יהיו דומים מטאפורית כמובן לגורי כלבלבים חמודים, המכשכשים בזנבם לאמור אהבו אותנו, היו חברים שלנו. וקבלו מלוא החופן אהבה בתמורה. שוחרי הרפקאות ועניין כבר מילדותם, מן תום סויארים כאלו. שובבים וטובי לב.

נ.ב. הרבה אנשים באים ואומרים לי, הי, את כותבת כך וכך על בני מזל. האם אפשר לעשות כאלו הכללות? האם האנושות מחולקת לשנים עשר סוגים של בני אדם?

ובכן, כמובן שלא. כל אדם הוא ייחודי ואין טביעת אצבע דומה לזולתה בכל אלפי שנות היקום. אבל לכל אדם יש גם מפת מזל משלו, וסימן השמש- המקום בו עמדה השמש בשעת לידתו, הוא לפחות שישים אחוזים מהאופי. אז אם אתם מכירים בדווקא איזה קשת שקרן, עקרב שאינו שומר סוד או מאזניים שרחוקה מלהיות נאה, פשוט תבדקו במפה שלו. אסטרולוג מומחה יוכל לזהות את כל הדברים הללו. אבל הלוז. התוכן המרכזי. עיקרם של הדברים וכללם, מצוי בהחלט ומאד בשישים אחוזים אלו. ותשאלו מי שניסה ללמוד.

נ.ב. נוסף. קשת מבטאים פתח קמץ. הכוונה לאיש הנושא את הקשת. לא סגול סגול.
מזלות קשת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד