י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

בשורה ל'חוצניקים': הנחה בתחבורה הציבורית

בשורה לתלמידי הישיבות מחו"ל: משרד התחבורה החליט לאשר למחזיקי אשרת שהיה של לפחות שנה בארץ לקבל הנחה בתשלום על נסיעה בתחבורה הציבורית, בדיוק כמו אזרחים רגילים

אילוסטרציה (נתי שוחט, פלאש 90)
אילוסטרציה (נתי שוחט, פלאש 90)

יו"ר הוועדה לפניות הציבור ח"כ ישראל אייכלר התבשר במכתב ממשרד התחבורה שהעתקו הועבר לכל מפעילי התחבורה הציבורית, בו נאמר: "לאור פנייתך ולאחר בחינת נושא ההנחות בתחבורה הציבורית למחזיקי אשרת שהיה, החליט משרד התחבורה לאפשר לבעלי אשרת שהיה של שנה לפחות, פרט לאשרת עבודה, ליהנות מההנחות בתחבורה הציבורית. הנחיה בנושא הוצאה על ידינו לכל מפעילי התחבורה הציבורית".

זה זמן רב שרבבות תיירים בעלי אשרות שהיה זמניים מסוגים רבים כגון סטודנטים, תושבות זמנית, אשרה לאנשי דת וכו׳ נתקלו בסירוב לקבלת הנחה בתחבורה ציבורית, בגלל שאינם אזרחים. פניות רבות בענין הגיעו ללשכת ח״כ הרב אייכלר ולא היה מענה מחייב בענין.

השבוע הגיעה הבשורה המשמחת, לקהל נוסעי התחבורה הציבורית ובמיוחד לאוכלוסיית השוהים כאן בארץ, למעלה משנה. במכתב שנשלח ממשרד התחבורה למפעילי התחבורה הציבורית נכתב מפורשות: "ברצוני להנחות כי מחזיקי אשרת שהייה בארץ, אשרת סטודנט, אשרת תושבות זמנית וכו׳ לתקופה של שנה לפחות, יהיו זכאים להנחות המוענקות בתחבורה הציבורית, כפי שזכאי תושב ישראל. על עובדים זרים לא תחול הנחיה זו". על הוראה זו חתומה מנהלת אגף תעריפים וכרטוס.
תחבורה ציבורית ישראל אייכלר הנחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד