כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מטריד הנערה ממודיעין עילית שוחרר למעצר בית

למרות בקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של מי שתועד מטריד נערה במרכול בשכונת ברכפלד, השופט החליט לשחררו למעצר בית באלעד

המטריד ממודיעין עילית. צילומסך מתוך מצלמת האבטחה
המטריד ממודיעין עילית. צילומסך מתוך מצלמת האבטחה

יומיים לאחר שנעצר, שוחרר למעצר בית החשוד בהטרדת נערה בעיר מודיעין עילית, שמעשיו ולכידתו סוקרו ב'בחדרי חרדים'.

בדיון שנערך היום (ה') בבית משפט השלום בירושלים ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של תושב מודיעין עילית, בן 28, שתועד על פי החשד מטריד בצורה גסה ובוטה נערה במרכול 'הכי כדאי' בשכונת ברכפלד בעיר מגוריו.



לדברי נציג המשטרה, רס"ב יוסף בן ארוש, התייעצו במשטרה עם פרקליטות מחוז מרכז, שם ביקשו שמעצרו יוארך ביממה נוספת לצורך ביצוע פעולת חקירה נוספת, כך נודע ל'בחדרי חרדים'. יחד עם זאת הבהיר, כי למעט חקירת החשוד ע"י הפרקליטות הסתיימה החקירה ומאז הדיון ביום שלישי לא התחזק החשד.

פרקליטו של החשוד ביקש לשחררו למעצר בית בבית גיסו של החשוד באלעד, תוך התחייבות שהחשוד יתייצב לחקירה במשטרת בנימין ביום ראשון.

השופט דוד שאול גבאי-ריכטר אמר כי אין מקום להאריך שוב את מעצרו של החשוד והורה לשחררו למעצר למשך כשבוע, עד למוצאי שבת הבאה. בתנאי שחרורו נאסר עליו ליצור כל קשר עם הנערה המתלוננת עד לינואר 2017, כמו כן הפקיד בקופת בית המשפט 1,000 ש"ח, חתם על ערבות בסך 5,000 וערבות צד ג' של עוד 5,000 ש"ח.

"המשיב קושר עצמו למיוחס לו, מה גם שקיים סרטון המתעד את אחד האירועים" אמר השופט גבאי-ריכטר, בדיון הקודם, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים'. עוד הוסיף, "על פי הודאתו, קיים חשד סביר לביצוע מעשים נוספים ורבים".

כזכור, ביום ראשון השבוע בשעות אחר הצהרים, נערה רכשה מוצרים בחנות 'הכי כדאי' בשכונת ברכפלד במודיעין עילית. לפני יציאתה מהחנות החשוד הטריד אותה בצורה בוטה וגסה. בהמשך התברר כי מצלמת וידאו תיעדה את המעשה והמשטרה פתחה בחיפושים אחריו. לאחר 24 שעות עצרו חוקרי משטרת מחוז ש"י את החשוד.
מודיעין עילית מצלמת אבטחה הטרדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד