כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

ליצמן: "אי שוויון במערכת הבריאות - תופעה מדאיגה"

שר הבריאות יעקב ליצמן התקבל כאורח הכבוד של העיר יקנעם שבצפון, ביוזמת ראש העיר סימון אלפסי. ליצמן התייחס לדו"ח משרד הבריאות שפורסם היום ואמר כי "אי שוויון במערכת הבריאות הוא אחת התופעות המדאיגות בחברה הישראלית"

ליצמן: "אי שוויון במערכת הבריאות - תופעה מדאיגה"

שר הבריאות יעקב ליצמן התקבל היום (חמישי) כאורח הכבוד של העיר יקנעם שבצפון, ביוזמת ראש העיר סימון אלפסי. מליאת מועצת העיר התכנסה לישיבה מיוחדת בה סקרו בפני שר הבריאות את התפתחות העיר וצרכי הבריאות שלה.

ליצמן סייר בבתי ספר בעיר וקיבל פרטים על תכניות חינוכיות שמערכת החינוך העירונית הטמיעה בתחום תזונה בריאה ואורח חיים בריא כחלק מתכנית אפשרי בריא שמקדם משרד הבריאות.

השר וראש העיר סיירו יחד במספר מפעלים ביקנעם וליצמן כובד בנטיעת עץ במרכז תעשייה מתקדם, בהשתתפות נציגי התושבים, אנשי העסקים וחברות רפואה, קופות חולים ועוד.

שר הבריאות בירך את מארחיו ואמר בסיור כי הביקור ביקנעם ביום בו פורסמו נתוני הפערים בין המרכז לפריפריה בתחומי התמותה והתחלואה, מצביעים על המחויבות הרבה שיש למשרד הבריאות ולו, כשר הבריאות, לפעול בכדי לתקן את המצב ולהמשיך לקדם את הפריפריה בכל דרך שהיא.

ליצמן הגיב לנתוני הדו"ח ואמר כי "אי שוויון במערכת הבריאות הוא אחת התופעות המדאיגות בחברה הישראלית. התחום הוגדר על ידי עוד בקדנציה הראשונה שלי כסגן שר בשנת 2010 כיעד עליון, מאז המשרד מחוייב לנושא ושם אותו בראש סדר העדיפויות המקצועי ופועל במגוון של כלים לצמצם אותו".

לדבריו, "למרות העשייה הענפה הפערים עדיין קיימים והאתגרים הם משמעותיים. כממשלה וכחברה אנחנו נמשיך ללא לאות ליצירת מערכת בריאות יעילה, שוויונית ואיכותית יותר עבור כל החברה הישראלית כולה".









יעקב ליצמן יקנעם אי שיוויון משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד