י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

'מתקשרות' חרדיות מב"ב נפגשו עם אורן חזן: חזינו את חטיפת שלושת הנערים • צפו

שתי "מתקשרות" חרדיות מבני ברק הגיעו ללשכתו של ח"כ אורן חזן כדי להתריע בפניו על התארגנות מסוכנת של ערביי ישראל. המתקשרות אף 'חשפו' כי חזו את חטיפת שלושת הנערים • צפו בווידאו הבלעדי מהפגישה המוזרה

'מתקשרות' חרדיות מב"ב נפגשו עם אורן חזן: חזינו את חטיפת שלושת הנערים • צפו

יום שני השבוע, משכן הכנסת. בשעות הערב המוקדמות, שתי נשים חרדיות מבני ברק נכנסות ללשכתו של ח"כ אורן חזן (ליכוד). הן יושבות שם שעה ארוכה ובצאתן הן מברכות אותו ש"יקדש שם שמיים ברבים".

מבדיקת "בחדרי חרדים" עולה כי שתי הנשים החרדיות הן סוג של "מתקשרות", המקבלות מסרים מ"מקורות עליונים". הן הגיעו בדחיפות לפגישה עם ח"כ חזן כדי להעביר לו כמה מסרים ביטחוניים ולאומיים דחופים שקיבלו. לדבריהן, "רק אורן חזן יכול לעשות רעש כזה שכולם יקשיבו למסרים שקיבלו".



בתיעוד וידאו שהגיע לידי "בחדרי חרדים", נראות השניים מספרות בפגישה לחזן כי קיבלו בזמנו מסרים על אירוע חטיפת שלושת הנערים ופנו לשר לשעבר אלי ישי שהעביר, לדבריהן, את "מה שראו" לגורמי הביטחון הרלוונטיים. לטענתן, גם לגבי גל הצתות הן קיבלו "מסרים כלליים".

אז מה היה דחוף להן לומר כעת לח"כ חזן? חזן עצמו סירב לפרט, אבל בסביבתו סיפרו כי שתי ה"מתקשרות" החרדיות אמרו לו כי קיבלו מסרים על "התארגנות מסוכנת של ערביי ישראל בכפרים וביישובים שלהם, כולל צבירת אמל"ח, ליום פקודה וכולל שימוש ביונים כדי להעביר מסרים ביניהם...".

"חייבים להעלות את העניין לסדר היום ולדרוש מגורמי הביטחון צבא, שב"כ ומשטרה להיכנס ללא חשש וללא מורא לאותם כפרים ולעשות שם סדר", ביקשו אותן "מתקשרות" חרדיות שאף הזהירו מ"מהפכה קרובה בירדן".
מתקשרות אורן חזן חטיפת שלושת הנערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד