כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

רבי דוד לדרעי: "תמשיך להצליח למען עולם התורה"

שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי סייר בנהריה, שם נועד בין היתר גם עם האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא, שיצא לקבל את פניו. השר הסתגר עם האדמו"ר לשיחה ממושכת ולאחר מכן ברכו האדמו"ר בחום ואמר: "תמשיך להצליח בכל פעולותיך הגדולות למען עולם התורה ושתזכה להגדיל תורה ולהאדירה"

(צילום: יעקב כהן)
(צילום: יעקב כהן)

שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי סייר בנהריה, שם נועד בין היתר גם עם האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא, שיצא לקבל את פניו. השר הסתגר עם האדמו"ר לשיחה ממושכת ולאחר מכן ברכו האדמו"ר בחום ואמר: "תמשיך להצליח בכל פעולותיך הגדולות למען עולם התורה ושתזכה להגדיל תורה ולהאדירה".

דרעי סייר בעיר יחד עם חיים ביטון מנכ"ל ש"ס ורשת בני יוסף ומשה אילוז מנכ"ל אל המעיין. את פני השר קיבלו רב העיר, הרב ישעיהו מייטליס וכן סגר"ע חיים רואש ובכירי העיריה.

"נהריה מתאפיינת בכבוד הרב שהיא רוחשת לכל הציבורים ובבניית בתי כנסיות רבים", אמר דרעי בפגישתו עם ג'קי סבג, ראש עיריית נהריה.

ראש העיר סיפר על כ-70 בני כנסת הפועלים בעיר וכעת בונים בית כנסת נוסף שיכיל 250 מקומות ישיבה. כמו כן עלה הצורך בהכשרת חוף נפרד לטובת הציבור הדתי. השר קרא לראש העיר ליזום את המהלך והוא יעניק את הגיבוי הדרוש.

משם יצא השר לביקור בבית הספר החדש 'בנות אסתר' בעיר והתרשם מרמת הלימודים הגבוהה והתנאים. מנכ"ל הרשת ציין כי זהו אחד מ-22 בתי הספר החדשים שנפתחו השנה במסגרת הרחבת רשת החינוך 'בני יוסף', וכי בית הספר נמצא במגמת התרחבות והתפתחות. ראש העיר הבטיח להמשיך ולהקצות משאבים לטובת בית הספר.

בסיור בת"ת 'כף החיים' התפעל דרעי מידיעותיהם המופלגות של התלמידים, ואף התיישב באחת הכיתות לשמוע שיעור בחומש. כמו כן, דרעי הניח אבן פינה לבית הכנסת ע"ש אהרון הכהן שעומד להיות מהגדולים והמפוארים בעיר.

בארוחת הצהריים שנערכה לכבוד השר ופמלייתו, סיפר דרעי על זיכרונותיו מנהריה מזמן כהונתו כמנכ"ל משרד הפנים, ואמר: "נהריה עשתה מהפכה של מאה שנה. קשה להאמין איזו דרך מדהימה עשתה העיר הזו. רואים כיום את התפתחותה ופעילותה בתחומי החינוך והתרבות, ובבניית בתי כנסת מרשימים עד לשלב המפתחות. אין לי ספק שנהריה תמשיך להיות עיר בצמיחה ואיתנה כלכלית".

(צילומים: יעקב כהן)









































אריה דרעי רבי דוד אבוחצירא נהריה סיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד