כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

לאחר ארבעה ימים - המנוח יובא לקבורה

בית החולים סירב לשחרר לקבורה את גופתו של ר' יוסף שיגר ז"ל, מחוסר בית מבני ברק שנפטר ברביעי, עד שהושגה הסכמת בנותיו

צילום: יחזקאל איטקין
צילום: יחזקאל איטקין

לאחר מאמצים מרובים, הצליחו להשיג את בני משפחתו של ההומלס מבני ברק והוא יוצא לקבורה במוצאי שבת.

ר' יוסף שיגר ז"ל, מחוסר בית שהסתובב בבני ברק - נפטר שלשום בבית החולים, אולם מאחר ולא נוצר קשר עם בני משפחתו, בית החולים סירב לשחררו לקבורה.

במהלך השנה האחרונה שיגר ז"ל היה מאושפז בבית החולים תל השומר. "לפני כ-8 חודשים, העובדת הסוציאלית של בית החולים יצרה קשר עם בנותיו, אולם הן סירבו לסעוד אותו וביקשו שלא להטרידן יותר לגבי אביהן", מספר מיכאל גוטווין, רכז המחלקה המשפטית של זק"א ל'בחדרי חרדים'.

לאחרונה, בית החולים תל השומר העביר את ר' יוסף להמשך טיפול בבית החולים השרון, גם שם העו"ס ניסה להשיג את הבנות על מנת שתגענה לסעוד את אביהן, אך ללא הצלחה.

שלשום, ברביעי בערב, הלך ר' יוסף לעולמו, אך בית החולים סירב לשחרר את גופתו לקבורה לידיהם של אנשי זק"א, חברה קדישה וידידיו שסעדו אותו במהלך כל תקופת אשפוזו בבית החולים, ודרשו שבנות המשפחה יגיעו לשחררו. גוטווין ניסה לערב את המשטרה ומשרד הבריאות, אך דבר לא קידם את קבורת המנוח.

היום (שישי) אחר הצהרים, לאחר מאמצים מרובים, העובדת הסוציאלית של בית החולים השרון הצליחה ליצור קשר עם בנותיו של המנוח שאף הביעו רצון ללוות את האב בדרכו האחרונה, וכך נקבעה ההלוויה למוצאי שבת בשעה 21:00.
קבורה הומלס בית חולים זקא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד