כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

האשמה קשה: מרן נפטר מצער הרשעים - לפיד וחבריו

הראשון לציון הרב יצחק יוסף בהאשמה כבדה וחריפה נגד 'יש עתיד' ויאיר לפיד: תולה את פטירת הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל ב"מרן נפטר מצער על גיוס בני הישיבות. עשו חוק, הרשעים האלו, לפיד וחבריו" • ומה הקשר לפטירת ה'חזון איש'?

הרב עובדיה יוסף זצ"ל. צילום: פלאש 90
הרב עובדיה יוסף זצ"ל. צילום: פלאש 90

הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף התבטא הערב (מוצאי שבת) במהלך שיעורו השבועי כי אביו הגר"ע יוסף זצ"ל נפטר בגלל חוק הגיוס של יאיר לפיד. את הדברים אמר הראשל"צ בשיעור המשודר ב'בחדרי חרדים' מדי שבוע.

הגר"י יוסף דיבר בחריפות נגד גיוס בנות והזכיר בדבריו כי הרבנים הראשיים לישראל לדורותיהם אסרו עליהן להתגייס לצבא. "לא רק צבא, גם שירות לאומי. בדבר הזה יש לצערנו היום רפיון. אסור להם ללכת לא לצבא ולא לשירות לאומי. אומרים שיש טייסות, אז מה? זה דרך התורה זה?"

"אם היינו הולכים בדרך התורה היינו חוסכים הרבה אסונות, שה' יפתח לראשי השלטון את העיניים, כמה הגאון החזון איש נלחם על גיוס בנות, שלא יהיה גיוס בנות. מי יודע אם הוא לא נפטר מהצער הזה מהמאבק הזה, מלחמת קודש היה לו, הוא נפטר מהצער שהיה לו מהמלחמה נגד גיוס בנות".

כאן עבר לדבר נגד יו"ר יש עתיד חה"כ יאיר לפיד ואמר: "מרן נפטר מהצער שהיה לו על גיוס בחורי ישיבות, אז עשו חוק, הרשעים האלו לפיד וחבריו, אז הרב היה לו צער שרוצים לקחת את בחורי ישיבות לצבא, מי יודע, כמו ש'החזון איש' נפטר מגיוס בנות, הרב לקח את זה ככה ללב, מי יודע אם בשביל זה נפטר".
הרב עובדיה יוסף יאיר לפיד חוק הגיוס הרב יצחק יוסף החזון איש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד