י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

איציק כהן: בגלל ביטן יהיה בירושלים ראש עיר ערבי

סגן שר האוצר עולה למתקפה נגד יו"ר הקואליציה שהתבטא כנגד הערבים, ומסביר למה זה יוצא ששוב ש"ס מצדדת בעד השמאל

סגן שר האוצר איציק כהן, צילום: יונתן זינדל, פלאש90
סגן שר האוצר איציק כהן, צילום: יונתן זינדל, פלאש90

דבריו של יו"ר הקואליציה דוד ביטן אתמול כי "הוא היה מעדיף שהערבים לא יגיעו להצביע בקלפי, זאת מכיוון שרובם הצביעו לרשימה המשותפת" – ממשיכים לעורר זעם רב, והבוקר (ראשון) הם זוכים לביקורת קשה מצד בכיר ש"ס, סגן שר האוצר יצחק כהן.

כהן אמר לדוד חכם ב'חכם על הבוקר' ברשת מורשת, כי דבריו של ביטן יגרמו כך שבעתיד יהיה לירושלים ראש עיר ערבי. לדבריו של כהן: "בגלל ביטן - הערבים דווקא יבואו להצביע, אם אחוז ההצבעה שם נמוך – עכשיו זה יכפיל את אחוז ההצבעה. התוצאה שתהיה בגלל האמירות הללו היא תוצאה הפוכה, כמו שראינו את הפעילות לפני הבחירות שגרמה לערבים להתאחד ולהביא 13 מנדטים בבחירות האחרונות לכנסת".

כהן מזהיר בשיחה עם חכם כי "הדיבורים הלו יגרמו בסוף שכל השכונות הערביות שקיימות סביב ירושלים, שועפאט, ג'בל מוכאבר ועיסאוויה שיש בהם מאות אלפי מצביעים - ילכו להצביע בבחירות לירושלים והתוצאה תהיה שראש העיר לא יהיה ניר ברקת אלא ג'לג'ל אבו בטיח, וברקת אולי יהיה סגן שלו. צריך לחשוב על העתיד, לחשוב קדימה על עוד 5- 10 שנים מה יהיה על ירושלים ומה יהיה על מדינת היהודים, צריך לחשוב ולא שעושים היום, כמו חוק המואזין שהוא חוק לא ראוי ומזיק".

כהן הוסיף על חוק המואזין כי "החקיקה שלו בכלל מיותרת, מכיוון שיש חקיקה קיימת, אם רוצים - שיאכפו אותה. זה רק יזיק – הרי אם הערבים ביניהם רבים, השיעים והסונים, אז דברים כאלו יכולים לאחד אותם נגדינו".

על הטענה ששוב ש"ס מראה שהיא כביכול בעד השמאל, השיב כהן: "אנחנו בעד היהודים ולמען עתידו של עם ישראל, כל מה שהם עושים מביאים לתוצאות הפוכות, כמו האמירה של ביטן. אני מבקש מחברי אנא, תחשבו סנטימטר קדימה, לטובת העם היהודי".
איציק כהן דוד ביטן ראש עיר ערבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד