כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

דרמה בקרית ספר: עשרות תלמידי ישיבה פונו מחדריהם

קציני הכבאות של המחוז גילו סדרת ליקויים בישיבת 'כנסת יצחק קרית ספר' והורו על סגירה לאלתר של אחת מקומות הפנימיה • בעקבות המצב, נשלחו בחורים המתגוררים בעיר לבתיהם וחלק מהבחורים יתאכסנו בינתיים אצל אברכים מקומיים

ישיבת כנסת יצחק בקרית ספר
ישיבת כנסת יצחק בקרית ספר

דרמה בישיבת 'כנסת יצחק קרית ספר': קציני הכבאות של המחוז ערכו בימים האחרונים סיור מקיף בבנייני הישיבה, ובמהלך הסיור והבדיקה גילו כמה ליקויים, כמו חסימת כביש הגישה לבנין הפנימיות או ארונות החשמל שננעלו על ידי דלתות כבדות הגורמות לכך שה'פחַת' ממוקם במקום שאינו תקני.

הנהלת הישיבה הופתעה כאשר נציגי הכבאות הודיעו על כך שהקומה החדשה - קומה 9 - אסורה למגורים ועליה להתפנות לאלתר, זאת לאחר שבשנה האחרונה בנתה הישיבה קומה תשיעית בבנין הפנימיות, לאור הגידול החד במספר התלמידים, העומד כיום על למעלה מ-400 כן ירבו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בכדי לחסוך בעלויות הגבוהות של העלאת דודי המים הענקיים ומערכות המיזוג - החליטה הישיבה שלא לבנות שני חדרים ולהשאיר את הדודים במקומם המקורי, אך כעת מתברר כי התקן אינו מאפשר זאת, יתירה מכך, נציגי הכבאות הורו להנהלת הישיבה כי עליה לפנות את הקומה המדוברת באופן מיידי, בימים האחרונים אף נערך שימוע להנהלת הישיבה בעניין זה והבניין עצמו צריך להתפנות תוך שישים יום מיום הביקורת.

רוב הבחורים שפונו מחדריהם מצאו לעת עתה היכן להתמקם, כאשר הישיבה שולחת את חלק מתלמידיה המתגוררים במודיעין עילית לישון בבתיהם עד להסדרת העניין. אחרים מתארחים בבתיהם של אברכי הישיבה.

גורמים בישיבה מסרו כי מהרגע בו גילו את הכשלים בבניין החלו פועלים לעבוד ולשפץ את הטעון תיקון, וכבר בקרוב יושלם הכול.
ישיבת כנסת יצחק כיבוי אש בחורים ביקורת תלמידי ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד