י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חזן מכה שוב: 142 קמ"ש ושלילה ל-30 יום

הח"כ הצבעוני של הליכוד לא מפסיק לייצר כותרות: אחרי שנתפס נוהג במהירות חריגה ורישיונו נשלל - מאשים אורן חזן "שללו את רישיון הנהיגה רק מכיוון שזה אני"

חזן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
חזן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

רישיון הנהיגה של ח"כ אורן חזן נשלל ל-30 יום.

לאחר שנתפס בסוף השבוע כשהוא נוהג במהירות של 142 קמ"ש בדרך לאילת, משטרת התנועה שללה את רישיון הנהיגה של חבר הכנסת חזן ל-30 יום.



חזן העלה לעמוד הפייסבוק שלו התייחסות לנהיגה ולשלילה, "ביום שישי לפני שבת, אני נוסע על כביש הערבה לאילת לתת הרצאה בכנס עורכי הדין.. לאחר זמן מה ניידת משטרה מאותת לי לעצור. לא הבנתי שהוא מדבר אלי, בפעם השנייה עצרתי בצד, ירדתי אליו. השוטרים התווכחו ביניהם האם נהגתי במהירות של 137 קמ"ש או 142 קמ"ש", אמר חזן בוידאו, "אמרו לי בהתחלה שלא ישללו לי את הרישיון בגלל ההיסטוריה שלי בתור נהג טוב שלא ביצע עבירות. מפקד משטרת התנועה באילת שחרר אותי לדרכי לאור העבר התעבורתי הנקי שלי".

"זה לא הגיוני שאני שומע מהתקשורת על זה שאני מקבל זימון לבית משפט. זה קרה רק בגלל מי שאני ולא משום סיבה אחרת. שללו את רישיון הנהיגה רק מכיוון שזה אני. אני מקבל את זה וזה בסדר מבחינת מי שעשה את זה, אבל לא הגיוני שבשנת 2016 מתייחסים לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. לא הגיוני שהתסריט ידוע מראש רק כי מדובר באורן חזן".
אורן חזן רישיון נהיגה שלילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד