י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מבצע בבוכרים: 'מתחתן סדרתי' נלכד - והתגרש

נוכל שעיגן את אשתו החמישית, נלכד על ידי אופנוען משטרתי בבוכרים ואולץ בבית הדין למחרת לתת גט

מעצר ה'מתחתן הסדרתי'
מעצר ה'מתחתן הסדרתי' צילום: דוברות בתי הדין

אגף עגונות של בית הדין בסיוע אופנוע משטרתי עצר סרבן גט וכפה עליו לשחרר את אשתו, תושבת אחד היישובים החרדים באיזור בנימין, שסבלה מעיגון מצד בעלה, ואמרה לאחר קבלת הגט כי "מבחינתי זה ממש נס",

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הסיפור החל לפני כ-3 שנים, אישה בת 56 התחתנה זו הפעם השלישית, עם תושב ירושלים שסיפר לה שאלה נישואיו השלישיים. אלא שתקופה לאחר מכן הבינה שנפלה קרבן לנוכל שמטרתו הייתה ככל הנראה לנשל אותה כספית.

"מדובר באדם בן 58 שנישא זו הפעם החמישית, והוא 'מתחתן סדרתי' שלאחר מספר חודשי נישואין סוחט את בת הזוג" סיפר ל'בחדרי חרדים' הרב אליהו מימון, מנהל אגף עגונות בבתי הדין. לדבריו, תקופה קצרה לאחר הנישואין, פנקסי צ'קים של האשה נעלמו והיא הגישה נגד בעלה מספר תלונות.

לאחר שהבינה כי נפלה בפח, ניגשה לבית הדין הרבני בירושלים שם פתחה תיק גירושין. אלא שמאז, נעלמו עקבותיו של בעלה. "באמצעות שליחים, הוא העביר לה מסרים שאם היא רוצה לקבל ממנו גט, היא תצטרך להיפרד מסכום של 18,000 ש"ח ורק לאחר מכן יגרש אותה" הוסיף הרב מימון.

לפני כחודשיים התקבל התיק באגף העגונות, שם לאחר תחקיר הבינו כי המעגן מסתובב בשכונת הבוכרים בירושלים ולפעמים נמצא גם במושב מירון לזמן ממושך. לאחר מעקבים ארוכים, בסוף השבוע הוחלט על מעצרו.

ביום חמישי האחרון, לאחר שמיקומו אומת בשכונת הבוכרים, פנה אגף העגונות למשטרת ירושלים היות ומדובר באיזור בעל רחובות צרים מה שעלול להקל על הסרבן להימלט. "עם התקבל האישור הוספי, אופנוען משטרתי ביצע את המעצר".

"לאחר מעצרו קיבלנו הרבה פניות מגורמים שונים שביקשו שנשחרר אותו" מספר הרב מימון, "אך הוא נותר במעצר עד הבוקר - אז הוא הובא לבית הדין הרבני בירושלים". בביה"ד, הוא ביקש לקבל קודם כל הבטחות כספיות, אך בית הדין כפה עליו מתן גט על פי ההלכה ורק אז הוא שוחרר.

"מבחינתי זה נס ממש", אמרה האישה, שבמהלך השנה האחרונה נודע לה על מעללי בעלה ועל כך שהוא 'מתחתן סדרתי'. "לאחר ששמעתי מה הוא עשה לנשים אחרות, יצאתי בנס רק לאחר שלוש שנים".
סרבן גט אגף עגונות שכונת הבוכרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד