כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

פרשת 'תוקף הילדים' מבני ברק; המשטרה: "ראיות חד משמעיות שמדובר בעבריין סדרתי"

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: "יש לנו ראיות חד משמעיות שמדובר בעבריין סדרתי", כך אמר נציג המשטרה בבית המשפט בדיון להארכת מעצרו של אלעזר כהן מבני ברק, החשוד בתקיפת ילדים בעיר • כל הפרטים

החשוד אלעזר כהן. צילום: משטרת ישראל
החשוד אלעזר כהן. צילום: משטרת ישראל

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ • "יש לנו ראיות חד משמעיות שמדובר בעבריין סדדרתי", כך אמר נציג המשטרה בבית המשפט בדיון להארכת מעצרו של אלעזר כהן מבני ברק, החשוד בתקיפת מספר ילדים בעיר.

בדיון שנערך בבית משפט השלום בתל אביב אמר נציג המשטרה כי מאז מעצרו התווספו תלונות נוספות וכעת ברשות משטרת מרחב דן 4 תלונות של הורי ילדים שעל פי החשד כהן ביצע בהם עבירות חמורות. "הוא קשור את עצמו למיוחס לו" הוסיף החוקר.

לדברי פרקליטו של אלעזר כהן, הוא כופר "באופן מוחלט ואבסולוטי" בכל קשר אסור עם ילדים, ולדבריו יש סכסוך בין מרשו לקטין אולם המשטרה לא רוצה לעסוק בכך. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבוע אולם השופטת נעתרה חלקית לבקשה והאריכה את מעצרו עד ליום שלישי השבוע. "קיים חשד סביר כנגד החשוד וביצוע העבירות המיוחסות לו".

כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', אלעזר כהן, בן 55 תושב בני ברק, נעצר על ידי חוקרי משטרת מרחב דן בחשד לתקיפת ילדים בעיר. על פי החשד, הוא נהג לפתות את הילדים לבוא עמו והיה מבצע בהם מעשים חמורים ואסורים.

בעקבות החשד כי ישנם ילדים נוספים שהותקפו על ידו, מחלק אלימות במשפחה של מרחב דן פרסם את שמו ותמונתו בציבור על מנת שאנשים שמזהים אותו יתלוננו אף הם, מה שאכן הביא לשתי תלונות נוספות.
מעשים חמורים תקיפת ילדים אלעזר כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד