כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

שני קבלני בניה נעצרו בחשד לגרימת מותו של הפועל בבני ברק אתמול

הקבלנים שעוכבו לחקירה אמש, נעצרו ויובאו להארכת מעצר - זאת בחשד שגרמו ברשלנות למותו המזעזע של הפועל בבני ברק אתמול, לאחר שקרסה עליו התקרה • דובר העירייה: "עבודת ניסור התקרה הייתה לא מקצועית" • 'בחדרי חרדים' עם הפרטים

זירת האסון בבני ברק אתמול
זירת האסון בבני ברק אתמול

בעקבות מותו של פועל בנייה אתמול (א') ברחוב יהודה הנשיא בבני ברק, המשטרה עצרה לחקירה שני קבלנים שעוכבו כבר אתמול, והיום תבקש להאריך את מעצרם.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' - אתמול בשעות הבוקר, במהלך ניסור בטון בדירה בבני ברק, קרסה חלק מתקרה ופגעה במספר עובדים. כפי שדווח ב'בחדרי' אחד מהם, פועל תושב השטחים, נלכד ונהרג. מספר עובדים נוספים נפצעו באורח קל.

במשטרת מרחב דן נפתחה חקירה, שם עלה חשד כי מותו של העובד נגרם כתוצאה מרשלנות שני הקבלנים, בן 33 מירושלים ובן 51 מדיר אסד. בתום חקירתם יובאו השניים לבית משפט השלום בתל אביב שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרם.

כפי שדווח אמש ב'בחדרי חרדים', בעקבות מותו של פועל בניין אתמול ברחוב יהודה הנשיא בבני ברק, הבהירו בעירייה כי העבודות נעשו ברישיון אך צורת עבודה לקויה היא שהביאה למותו של הפועל. "מותו של פועל הבניין בבניין ברחוב רבי יהודה הנשיא 58 בבני-ברק שהיה בו רישיון בניה להקמת עליית גג, אלא שמבצע עבודות הניסור להסרת התקרה לעבר הגג אפשר ניסור של תקרת בטון בת 5 טון, במקום לנסר אותה לחלקים באופן מקצועי וגם לא העמיד תמיכות במקום".
סכנות נדלן בני ברק פועל נהרג בניה בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד