י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הוארך ביממה מעצר הקבלנים החשודים, "יש תשתית ראייתית נגדם"

הוארך ביממה מעצרם של שני הקבלנים החשודים בגרימת מוות ברשלנות של פועל בבני ברק, במקרה שזעזע את תושבי העיר לאחר שתקרה כבדת משקל קרסה על הפועלים בעת עבודתם • "התגלתה סתירה בעדויות"; ומה אומרים עורכי דינם?

זירת האסון
זירת האסון

בית משפט השלום בתל אביב האריך ביממה את מעצרם של הקבלנים ומנהלי העבודה יואל בניזרי (33) מירושלים ושל גמעה אלמצרי (51) מדיר עמר, החשודים בגרימת מוות ברשלנות של פועל ולפציעתם של שניים נוספים אתמול באתר בנייה בבני ברק.

ל'בחדרי חרדים' נוסע כי התגלו סתירות בעדותם של השניים והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בשבעה ימים. אולם, זה שניסר את התקרה לא נעצר עד כה "משיקולי חקירה". עו"ד ישראל אנקונינה פרקליטו של אלמצרי אמר כי מרשו הגיע לדירה לצורך עבודות אחרות - "כל העבודות שעשה לא קשורות לפעולות החיתוך".

השופטת רונית פוזננסקי כץ אמרה כי "קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר נגד החשודים בגין העבירות שבביצוען הוחשדו". עוד הוסיפה כי "בשלב בו נמצא התיק - רב הנסתר על הגלוי בכל הנוגע למידת מעורבותם של החשודים שבפניי עם התוצאה הקטלנית והמצערת".

כאמור, מעצרם של השניים הוארך ביממה אחת עד למחר (ג') בשעה 12:00. השופטת הוסיפה כי ככל שפעולות החקירה יובילו להחלשותו של החשד הסביר, ניתן יהיה לשחררם בתחנת המשטרה.

עו"ד ישראל אנקונינה פרקליטו של גמעה אלמצרי אמר ל'בחדרי' לאחר הדיון; "מרשי היה נוכח בדירה בזמן הקריסה. הוא היה במקום לצורך ביצוע שיפוצים אחרים. אשר אינם קשורים בניסור התקרה שקרסה במקום. הוא משתף פעולה בחקירה וישוחרר בהקדם".

לדברי פרקליטו של בניזרי, עו"ד נחמי פיינבלט, עובד במקום פעל בניגוד להנחיותיו והתחיל לעבוד עוד לפני שבניזרי הביא את הציוד למקום. "יואל לא היה במקום בזמן התרחשות האירוע אלא הלך להביא ציוד בטיחות לצורך ניסור התקרה וביקש במפורש מהעובדים שלא להתחיל בעבודה. העובדים, שכנראה רצו לזרז ולסיים את יום העבודה מוקדם יותר, החלו על דעת עצמם בניסור חלקי עוד לפני בואו. הוא קיבל שיחת טלפון שנפלה התקרה והוא שאל מיד 'למה התחלתם לעבוד לאחר שאמרתי לכם במפורש שלא?'. ככל שישנה רשלנות כלשהיא, היא מי שביצע זאת בשטח ולא על דעתו" אמר ל'בחדרי חרדים'. לדבריו, יואל בניזרי הוזמן לדירה כבעל מקצוע ואינו הקבלן הראשי שם.


צילום זירת האירוע: תיעוד מבצעי מד"א
מוות ברשלנות בית משפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד