י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בקור עם 9 ילדים - משפחה חרדית נזרקה לרחוב

משפחה עם תשעה ילדים פונתה הלילה מביתה בבני ברק לאחר שלא עמדה בתשלומי השכירות, ובני המשפחה נאלצו לישון ברחוב או אצל חברים

בקור עם 9 ילדים - משפחה חרדית נזרקה לרחוב

משפחה חרדית נזרקה מביתה לרחוב בבני ברק - רגע לפני סערת הגשם והקור שצפויה לפקוד את הארץ, כך נודע ל'בחדרי חרדים'. מדובר במשפחה בת 11 נפשות המתגוררת ברחוב אנילביץ 2 בני ברק, ואשר פונתה הלילה (ב) מביתה על ידי ההוצאה לפועל.

בעל הדירה לא הרשה להשאיר את בני המשפחה בדירה, מאחר והמשפחה לא שילמה שכירות במשך שלושה חודשים, בעל הדירה פנה להוצאה לפועל שפינו את המשפחה מביתה, וכעת בני המשפחה נותרו ללא קורת גג יחד עם תכולת הבית, וכל זה רגע לפני סערת הגשם והקור.

בן המשפחה דוד א. מספר לבחדרי חרדים: ״אנו חיים בשכירות כבר הרבה שנים, עברנו כ-20 דירות שכירות. אמא שלי ממש נשברה מזה, ואבא שלי מנסה לסייע כמה שיכול, בשנה האחרונה אבי חיתן שני ילדים. בעבר היה סיוע של קצבה מביטוח לאומי, אך בשנה האחרונה הופסקה הקצבה, מסיבות לא ברורות של ביורוקרטיה״.

עוד אומר דוד לבחדרי חרדים: ״חלק מהאחים מפוצלים כעת אצל חברים ובני משפחה, אבי אני ושלושה מאחי נשארנו לשמור על הריהוט ותכולת הבית ברחוב. מקווה שגורמים בעירייה ועסקנים ירתמו לעזור לנו״.















משפחה שכירות רחוב קור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 56 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד