כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

בכיר ב'ידיעות': "כחילוני - יהדות התורה היא מהמפלגות היותר פעילות, ליצמן שר הבריאות הכי טוב"

גד ליאור, מבכירי עיתונאי 'ידיעות אחרונות', פרסם סטטוס מפרגן לליצמן ולגפני, ומבהיר בשיחה עם 'בחדרי' "לא אצביע להם - אבל את האמת צריך להגיד"

ליצמן. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
ליצמן. צילום: הדס פרוש, פלאש 90 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

האהדה והשבחים לשר הבריאות יעקב ליצמן נמשכים, ויחד עמו ליו"ר ועדת הכספים עמיתו ח"כ משה גפני: גד ליאור, הפרשן הכלכלי של העיתון ידיעות אחרונות, מצהיר כי "יעקב ליצמן הוא שר הבריאות הטוב ביותר מזה שנים רבות״.

בפוסט שפרסם ליאור בחשבון הפייסבוק שלו הוא כתב: ״אני חילוני. לגמרי. אני מצהיר כאן שמעולם לא הצבעתי ליהדות התורה או למפלגה חרדית. אבל היום, כאשר תקפו את שר הבריאות יעקב ליצמן באשקלון בחמת זעם, אני רוצה לומר כאן חד משמעית: יעקב ליצמן הוא שר הבריאות הטוב ביותר שכיהן בארץ הזאת מזה שנים רבות".

ליאור אף שיבח את יו״ר דגל התורה משה גפני: ״ח"כ משה גפני, הוא יו"ר ועדת כספים מהמצטיינים שכיהנו אי פעם בכנסת ישראל. ונדמה לי שאני לא היחיד שסבור כך״.

עוד כתב ליאור בפייסבוק על ח"כי יהדות התורה שלא מעורבים בפרשות פליליות: ״אינני מכיר ביהדות התורה חברי כנסת שמבלים בחדרי החקירות של המשטרה, מגדפים ומשמיצים מבוקר עד ערב, או שמעשנים סיגרים יקרים וטסים במחלקה ראשונה לחו"ל. אני מדגיש, כחילוני - יהדות התורה היא אחת המפלגות היותר פעילות-יעילות-ישרות בכנסת הזאת!״

בשיחה עם בחדרי חרדים מוסיף ליאור: ״השר ליצמן פועל יפה מאוד, יוזם ועוזר לכולם. לא זוכר כזה שר בריאות מעולם במדינה. ליצמן נלחם כמו שצריך בסוכר, דבר חשוב מאוד״.

לשאלה האם יצביע ליהדות התורה בבחירות הבאות השיב ליאור: ״ממש לא. אני חילוני ונגד המפלגות החרדיות, אבל את האמת צריך להגיד״.
ליצמן גד ליאור חרדים גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד