י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

בהוראת הרבי מגור - מחאות בכל הארץ על חילול בית הכנסת בערד

פרסום ראשון ב'בחדרי חרדים': בהוראת האדמו"ר מגור צפויה התכנסות לקראת מחאה ציבורית אדירה על הפגיעה בבית הכנסת ובציבור החרדי בעיר ערד, שסוקרה בהרחבה ב'בחדרי חרדים' בשבועות האחרונים • בפנים: כל הפרטים על המאבק

חסידי גור. צילום: לע"מ
חסידי גור. צילום: לע"מ

המאבק בעיר ערד הולך להעסיק בתקופה הקרובה את הציבור החרדי: ל'בחדרי חרדים' נודע כי בהוראת האדמו"ר מגור צפויה התכנסות לקראת מחאה על פגיעה בבית הכנסת ובציבור החרדי בעיר.

כפי שסוקר בהרחבה ב'בחדרי חרדים', המאבק בין 'יש עתיד' והחרדים בעיר ערד שרובם נמנים על חסידות גור - התלהט ביתר שאת בשבועות האחרונים והציבור החרדי נרדף גם על ידי ראש העיר, שיצא במאבק גלוי נגד שר הבריאות ואיש החסידות יעקב ליצמן.

הערב תתקיים ישיבה בלשכת שר הבריאות יעקב ליצמן יחד עם מספר גורמים חרדים ועסקנים לקראת מחאה ארצית על חילול בית הכנסת בעיר ערד.

לפי מידע ראשוני, יתכן ותתקבל הוראה לקיים מחאה בכל עיר ברחובה של עיר.

הבוקר אף בטאון אגודת ישראל - 'המודיע' הקדיש לראשונה כתבה נרחבת למתרחש בערד תחת הכותרת: "ויחללהו ולא זרים!".

בהמודיע ציינו כי ציין כי המעשה שעשו "כצלם בהיכל. מה שלא עושים גויים בארצותיהם, מה שלא עושים גם לא במדינות אוייב כאיראן הם עשו כאן, באיראן לא מפריעים ליהודים בתפילתם".

מוקדם יותר היום (ב) דווח ב'בחדרי חרדים' לראשונה כי ח"כ ישראל אייכלר הגיש הצעה דחופה לסדר בכנסת בנושא חילול בתי הכנסת בערד - זאת לאחר שבשבתות האחרונות נרשמו במקום תקריות חמורות על ידי פעילי 'יש עתיד', מה שגרם לחילול חמור של בית הכנסת.
ערד הרבי מגור יעקב ליצמן יש עתיד מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד