כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

אחרי ערעור: השודד הבני ברקי יישאר במעצר

הוארך שוב מעצרו של בן 37, תושב שכונת קרית הרצוג - החשוד בשוד בנק בפתח תקווה

אחרי ערעור: השודד הבני ברקי יישאר במעצר

המשטרה הגישה ערר ובעקבותיו הוארך שוב מעצרו של תושב בני ברק בן 37, החשוד בביצוע שוד בנק בפתח תקווה.

לפני שבועיים וחצי, בתאריך 24.11 התבצע שוד בבנק המזרחי ברחוב שנקר בפ"ת. לסניף הבנק נכנס חשוד חבוש קסדה, הגיש לכספרית פתק מאיים ושדד סכום כסף. במשטרת ישראל נפתחה חקירה שהובילה בתאריך 7.12 למעצר חשוד, תושב בני ברק בן 37. מעצרו של החשוד הוארך באותו היום בחמישה ימים לצורך חקירה.

אתמול, ביקשה היחידה החוקרת להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים נוספים - אך בית המשפט האריך מעצרו רק עד השעה 21:00 לאותו יום. על החלטה זו הגישה המשטרה ערר שנידון היום בבית המשפט המחוזי לוד בפני כבוד השופטת נאוה בכור, אשר נעתרה לבקשת המשטרה והאריכה את מעצר החשוד עד מחרתיים -יום רביעי.

מפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים', עולה כי החשוד הוא תושב קריית הרצוג בבני ברק, ללא עבר פלילי. במהלך הדיון שהתקיים בשבוע שעבר אצל השופט עודד מורנו בבית משפט השלום בפתח תקווה, המשטרה אישרה כי חלק מהראיות בתיק, מבוססות על דגימת DNA מקסדת אופנוע שנשארה בחודש מאי בשוד אחר שאירע באותו הסניף.

לטענת החשוד, הוא עובד בשליחויות באמצעות אופנוע וכל השליחים עובדים עם קסדות דומות. לדברי המשטרה, החשוד יחד עם חברו חשודים במספר מקרי שוד.

השופט החליט להאריך את מעצרו והוסיף כי ישנם חומרי ראיות נוספים בתיק שבשלב זה חסויים, ומהם עולה חשד סביר לביצוע השוד.

לפני שבועיים בוצע שוד בסניף בנק המזרחי בבני ברק. שודד נכנס לסניף הממוקם מול 'קוקה קולה' בכניסה לעיר, כשהוא מסתיר את פניו, ניגש לאחת העמדות בסניף, ובאיומים קיבל סכום כסף - ונמלט. כוחות משטרה פתחו בסריקות אחר חשוד אולם עד כה הוא טרם נעצר.

כשעה לפני השוד בבני ברק, אירע מקרה דומה בסניף בנק ברחוב סוקולוב ברמת השרון. חשוד נכנס לבנק, מצוייד בפתק ושקית. החשוד נמלט באופנוע מהמקום. נפתחה חקירה ונסיבות האירוע נבדקות.
שוד בנק פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד