י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ליצמן: "צריך לעשות מעשה, שהמשטרה תבין שהולכים לעשות בלגן"

המאבק על ערד מגיע לשיאים חדשים: השר יעקב ליצמן נועד עם נציגי הציבור החרדים בערים השונות, שהציגו חזית אחידה, והעביר מסר תקיף: "מעבר לצעקה, צריך גם לעשות מעשה, שיבינו שאנחנו הולכים לעשות בלגן" • צפו בתיעוד מהכינוס

ליצמן: "צריך לעשות מעשה, שהמשטרה תבין שהולכים לעשות בלגן"

המאבק על ערד מגיע לשיאים חדשים: השר יעקב ליצמן נועד בשעה האחרונה (שני) עם נציגי הציבור החרדים בערים השונות והעביר מסר תקיף וחד-משמעי.

בתיעוד שהגיע לידי "בחדרי חרדים" נשמע ליצמן אומר לנציגים: "צריך לצאת מעבר לקריאה והצעקה, לעשות מעשה - שכולם יבינו שאנחנו לא הולכים לעבור לסדר היום בסיפור הזה. זאת המטרה".

ליצמן הוסיף, "אני חושב שצריך לעשות בשבת, לא בערד - בירושלים, בני ברק - שהמשטרה תבין שאנחנו מתעוררים והולכים לעשות בלגן".



"לא הספקנו להזמין את כולם כי זה היה בהתראה קצרה. דיברתי עם גלעד ארדן והבטיח שיפעל בנושא, ביקשתי גם מהמפכ"ל להתערב. הם צריכים להבין שהם עברו את הקו האדום. אני מבקש שתצטרפו אלינו, למרות שמדובר בהתראה קצרה. אפשר להתפלל רבע שעה, חצי שעה וללכת הביתה".

כזכור, כפי שנחשף מוקדם יותר היום ב"בחדרי חרדים", ליצמן החליט להחריף את המאבק נגד ראש עיריית ערד, זאת בעקבות חילול בית הכנסת בשבתות האחרונות. כאמור, בתום הפגישה, שהתקיימה הערב בלשכת ליצמן, הוחלט על הקמת ועדה שבה יהיו חברים ליצמן, יוסי דייטש, מנחם שפירא חיים ביטון וחנוך זייברט, שתבדוק מול גדולי ישראל את דרכי הפעולה וליישם אותם.

במפגש השתתפו בין היתר ראש העיר בני ברק חנוך זייברט, נציגי 'דגל התורה' אברהם רובינשטיין ומנחם שפירא, נציג צאנז חיים מאיר לאנגזאם, נציג ויז'ניץ, שלמה רוזנשטין, יצחק גולדקנופף מהוועדה למען השבת ונציגים מחסידות בעלזא, ביאלא מודז'יץ ועוד. כמו כן הגיעו למקום חברי המועצה החרדים מהעיר ערד שתיארו את שעובר עליהם בעיר.

כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים', האדמו"ר מגור הורה על כינוס האסיפה ויציאה למחאה כנגד ביזיון בית הכנסת וניסיון הדרת הציבור החרדי בערד.













ערד חסידות גור יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד