י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בצל בקשת החנינה: האסיר סאמט בחתונת הבן העשירי

בצל הקמפיין המבקש להעניק חנינה לאסיר היהודי המפורסם - אמש הוא חיתן את בנו, וזכה לשחרור למשך מספר שעות; האדמו"ר מסאטמר השתתף באירוע

האסיר מרדכי יצחק סאמט
האסיר מרדכי יצחק סאמט

חתונה מרגשת נערכה הלילה (שלישי) באולמי עקשטיין בקרית יואל מונרו בניו יורק - לכאורה חתונה רגילה ופשוטה, אך אבי החתן היה האסיר החרדי המפורסם בארה"ב ר' מרדכי יצחק סאמט, ששוחרר למספר שעות לרגל השמחה.

שמונה ילדיו נישאו ללא שזכה ללוות אותם בשמחת החתונה. בחתונת בנו התשיעי בחודש תמוז תשע"ה הסכימו לשחרור, ואתמול (שני) שוב שוחרר למספר שעות על מנת להשתתף בחתונה.

שחרורו של סאמט למספר שעות מגיע בצל בקשת החנינה מהנשיא היוצא ברק אובמה, שכפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'. כלל החרדים בארה"ב התגייסו למענו של סאמט, וגדולי האדמו"רים קראו לחסידים לשלוח בקשות חנינה לנשיא - אולי יחון אותו בסוף כהונתו.

אמש כאמור הוא הוביל את בנו תחת החופה. במעמד הקבלת פנים והחופה השתתף האדמו"ר מהר"א מסאטמר. על פי ההנחיות לא היה אפילו צלם בחתונה, כמו בחתונה הקודמת - הצלמים התבקשו שלא לצלם בחתונה כל זמן שאבי החתן שוהה במקום.

מרדכי יצחק בן פייגא יהודית סאמט כבר מרצה עונש של 16 שנה בכלא האנטסוויל בניו יורק, בגין עבירות צווארון לבן. הוא נידון לעשרים ושבע שנות מאסר וכעת מצפה לחנינה.
מרדכי יצחק סאמט חנינה קרית יואל מונרו אסיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד