כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

בת ושתי נכדות נוספות נגד 'הסב התוקף'

פרשת 'הסב התוקף' המכהן כחזן בירושלים מתרחבת: שתי נכדות נוספות ובתו של החשוד התלוננו אף הן במשטרה כי פגע בהן

הסב בדיון הראשון בביהמ"ש. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
הסב בדיון הראשון בביהמ"ש. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הוארך שוב מעצרו של הסב 'החזן' בן ה-76, החשוד בתקיפה חמורה של נכדתו, עד ליום ראשון הבא.

ל'בחדרי חרדים' נודע על התפתחות דרמטית בחקירת החשוד, שנעצר בחשד לתקיפת נכדתו באכזריות בעת שהייתה קטינה: חוקרי המשטרה חשפו עוד 3 נשים, קרובות משפחה של החשוד, שהגישו תלונות כנגדו בגין עבירות דומות.

במהלך החקירה שמתנהלת במשטרת ירושלים נגד החשוד, תושב ירושלים המשמש כחזן בבית הכנסת בו הוא מתפלל, הגיעו החוקרים לעוד 3 קורבנות, בהן בתו של החשוד (כיום בת 50) ועוד שתיים מנכדותיו, שעל פי החשד ביצע בהן החשוד עבירות חמורות בעת שהיו בגילאי 10-13.

"החקירה תציף את מה שהוסתר שנים ארוכות" אמר נציג המשטרה רס"ר צבי בן יצחק בדיון בביהמ"ש בשבוע שעבר - כפי שדווח ב'בחדרי חרדים'. "מדובר בקרבנות מהמגזר החרדי, שלרוב אינם משתפים פעולה, דבר המקשה על החקירה".

עד כה יש 4 קורבנות, בתו של החשוד ו-3 מנכדותיו, אשר הגישו תלונות במשטרה. מעצרו של החשוד הוארך אתמול על ידי בית משפט השלום בירושלים בשבעה ימים נוספים.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', לאור חומרת המעשים ומורכבות העבירות, החקירה מנוהלת על ידי צוות חקירה מיוחד (צח"מ) שהוקם במרחב ציון ומלווה מראשיתה ע"י פרקליטות המדינה.

במשטרה ציינו כי החקירה המקצועית הובילה לאיתור עוד 3 נשים שנפלו קורבן למעשיו של החשוד. הגעתן למשטרה של קורבנות העבירה והגשת התלונה בגין עבירות הקשות שבוצעו כלפיהן ע"י בן משפחה - הינה פועל יוצא של חקירה מקצועית ורגישה בדגש אל מול קורבנות העבירה, וזאת לשם איסוף מכלול הראיות וחשיפת המעשים הקשים המיוחסים לחשוד.

עו"ד רבקה שורץ מ'מן המיצר' מסרה ל"בחדרי": "התעקשתי על הטיפול בתיק הזה דווקא בידי צח"מ, כי ידעתי את הרגישות והמורכבות של הסיפור. עצוב שהחששות והחשדות התאמתו ואכן הפוגע פגע באופן סדרתי. מוסר השכל מהפרשה הזו, אם אתה מכירים פוגע, אל תכסו עליו, אל תאמרו לעצמכם, קרה ולא יקרה שוב. ברוב המקרים, פוגעים, עושים זאת סדרתית אם אינם נענשים בזמן".
מעשים חמורים הסב התוקף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד