כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

חשיפת 'בחדרי': האזינו לגלסנר מביך את תורג'מן

סגן ראש העיר התראיין ב'קול ברמה' בנוגע לחשיפת 'בחדרי חרדים' על התוכנית לבנות רק לחילונים בירושלים, והתעמת עם מגיש המהדורה בנוגע לעובדות

תורג'מן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
תורג'מן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 


אמש (ב) התראיין סגן ראש העיר ירושלים מאיר תורג'מן למשה גלסנר במהדורה המרכזית של קול ברמה, בדיון שעסק בחשיפת 'בחדרי חרדים' על המאבק החדש בירושלים בנושא בניית 15 אלף דירות, ללא התייחסות למגזר החרדי.

כזכור, ב'בחדרי חרדים' פורסמה מתקפה נרחבת של הנציגות החרדית בעיר נגד המהלך, והתבטאויות נחרצות כי לא יתנו יד לבניה אם החרדים לא ייכללו בתוכנית.


האזינו לראיון המלא ולעימות

האם החרדים מקופחים בתוכניות בניה בירושלים?

״לא עשית שיעורי בית, אם היית מדבר עם הנציגים החרדים בעירייה, היית שומע דברים אחרים, לפחות בתקופה שאני מנהל את ועדת תכנון ובניה. פינדרוס שיבח היום את הוועדה שאני עומד בראשותה״.

כזכור, באתר "בחדרי חרדים" פורסם כי חברי סיעת ש״ס בירושלים, סגן ראש העיר צביקה כהן וחברי המועצה אברהם בצלאל ופיני עזרא הצטרפו לזעם בירושלים, בעקבות הפרסום לפיו החרדים מקופחים, אז אתה לא יודע על קיפוח?

״אני לא יודע על מה אתה מדבר, כל אחד אומר לפי הלך רוחו. אתמול דיברתי עם מיכאל מלכיאלי אחד האנשים היותר אינטלקטואלים בש״ס, והוא לא הפסיק לשבח ולהלל את העשייה של עיריית ירושלים לטובת המגזר החרדי. אתה מוזמן להעלות אותו לשידור ולשמוע ממנו, צביקה כהן, אברהם בצלאל ופיני עזרא - לא שמעתי לא ראיתי, כי שמעתי מהם רק תשבחות״.

אבל באתר "בחדרי חרדים", צביקה כהן, אברהם בצלאל ופיני עזרא - דיברו במפורש על קיפוח?

״אתה מטעה את הציבור שלך ומשקר בקול רם״.

מאיר, אני בסך הכל מקריא כותרות מאתר מכובד, בחדרי חרדים, ומביא ציטוטים מסיעת ש״ס ירושלים, ואתה תוקף אותי?

״אני לא מתעמת, בסך הכל הסברתי לך כמה פעמים בצורה מכובדת, שזה דברים מתחת לאדמה שהם לא נכונים. זה קשקוש. אני מזמין אותך להעלות את כהן, בצלאל ועזרא - וגם את מלכיאלי ופינדרוס, ולשמוע מהם אם אני אומר אמת או לא.

אגב, אתה חושב עדיין להיות ראש העיר ירושלים אחרי ניר ברקת. תאר לך שאתה עומד מול שועי עולם ופתאום תתחיל לצעוק - זה לא יהיה נעים. אתה צריך להיות קצת מנומס..

״תאמין לי אני לא אוהב שמשקרים אותי. יש גם בניינים רבי קומות גם לחרדים ולא לחילונים. בוא נסיים את השיחה בצורה מתורבתת״.

מאיר תורגמן משה גלסנר ירושלים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד