כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

פרסום ראשון: ליצמן ואלשיך ייפגשו היום בנוגע לסערת ערד

פרסום ראשון ב'בחדרי חרדים' שר הבריאות ומפכ"ל המשטרה ייפגשו בשעות הערב כדי לדון בהתפתחויות במאבק על קדושת בית הכנסת בערד, ובמחאה הכלל חרדית הצפויה בשבת הקרובה

אלשיך. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
אלשיך. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

המאבק הכלל חרדי בהובלתו של הרבי מגור בעקבות חילול בית הכנסת בערד בליל שבת והמאבק הממושך בקהילה החרדית בעיר – נמשך: ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשעה 17:30 ייפגשו מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך ושר הבריאות יעקב ליצמן.

בפגישה סוכם כי המפכ"ל ייכנס לטיפול בפרשה, יוצבו שוטרים סמוך לבית הכנסת בשעות התפילה בשבת, ואף ישוחח עם ראש העיר כדי להביא להרגעת הרוחות. לטענת מקורבי השר, אלשיך התחייב שהמצב לא יחזור לקדמותו.

כפי שפורסם אתמול (ב) לראשונה ב'בחדרי חרדים', הרבי מגור הורה לשר הבריאות יעקב ליצמן להוביל מאבק ציבורי בנושא. בעקבות כך, התקיימה אמש בלשכת ליצמן פגישה, בה הוחלט על הקמת ועדה שבה יהיו חברים ליצמן, יוסי דייטש, מנחם שפירא, חיים ביטון וחנוך זייברט, שתבדוק מול גדולי ישראל את דרכי הפעולה ותיישם אותן.

במפגש השתתפו בין היתר ראש העיר בני ברק חנוך זייברט, נציגי 'דגל התורה' אברהם רובינשטיין ומנחם שפירא, נציג צאנז חיים מאיר לאנגזאם, נציג ויז'ניץ שלמה רוזנשטין, יצחק גולדקנופף מהוועדה למען השבת ונציגים מחסידות בעלזא, ביאלא, מודז'יץ ועוד. כמו כן הגיעו למקום חברי המועצה החרדים מהעיר ערד שתיארו את שעובר עליהם בעיר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בתחילה תוכנן להביא את המפכ"ל לקודש פנימה, ולהכניסו לשיחה עם הרבי, אך לבסוף הוחלט להסתפק בפגישה שיקיים עם השר.

עודכן: 18:16
רוני אלשיך ליצמן פגישה ערד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד