כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הצטרפו לתפילה עבור האישה שהתמוטטה משפעת

אסתר מלכה בת יוכבד קרויס, התמוטטה באופן פתאומי לאחר סיבוך של שפעת רגילה - והיא נתונה בין חיים למוות

צילום אילוסטרציה: יחצ בילינסון
צילום אילוסטרציה: יחצ בילינסון



העולם מתגייס לתפילות חמות לרפואת אסתר מלכה בת יוכבד קרויס, הנתונה בין חיים ומוות.

מבדיקה של 'לובי נשי - בחדרי חרדים', עולה כי מדובר באישה צעירה שהתמוטטה, ככל הנראה בעקבות סיבוך משפעת.

אסתר מלכה בת יוכבד קרויס, בת 25, אם לשלושה ילדים, חלתה בשפעת שנראתה רגילה לחלוטין. אתמול (שני) היא התמוטטה בפתאומיות בדרכה לביתה מהעבודה.

"היא הרגישה לא טוב", אומר ל'בחדרי חרדים' אחיה, לייזר סאמט, ששוהה בימים אלו בפולין בקברי צדיקים. "אבל זה היה משהו חורפי רגיל לחלוטין, והיא הבריאה וחזרה לעבודה. אתמול היא היתה בדרך הביתה, דיברה עם בעלה בטלפון וכעבור כמה דקות התמוטטה בפתאומיות".



אישה בעלת תושיה שהיתה באוטובוס החלה לעשות החייאה, עד שהגיע אמבולנס שפינה אותה לבית החולים שערי צדק. "טובי הרופאים נמצאים סביבה אך הם אומרים שחייבים להתפלל - המצב אנוש", אומר אחיה ומתאר את הקשר הקרוב לאחותו. "היא עזרה לי בכל כך הרבה דברים בחיים. היא צעירה, אם לשלושה ילדים ופתאום היא במצב אנוש - זה בלתי נתפס".

בעלה, האברך, פרסם הקלטה ובה הוא מתחנן לכל אדם ואדם: אנא התפללו לרפואתה של אשתי, קבלו קבלה טובה. גם ב'קול אנ"ש' פרסמו קול קורא לרפואתה של האישה הצעירה.

"אני נמצא בפולין, ומה שאני יכול לעשות זה ללכת פה לקברי צדיקים, להדליק נרות ולהתפלל", אומר סאמט. "שום דבר לא הכין אותנו לכזו סיטואציה. היא אישה צעירה ובריאה - אנא מכולם, התפללו עליה - אסתר מלכה בת יוכבד".

רפואה שלמה.
תפילה חולה התמוטטות שפעת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד