ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

הרבי מבעלזא ביקר את הרבי הפצוע בבית חולים

האדמו"ר מבעלזא ביקר את האדמו"ר מקרעטשניף קרית גת בבית החולים הדסה עין כרם - שם הוא מאושפז מאז התאונה שעבר

הרבי מבעלזא ביקר את הרבי הפצוע בבית חולים
.

האדמו"ר מבעלזא הגיע היום (ג) באורח נדיר לביקור בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, בכדי לבקר את האדמו"ר מקרעטשניף קרית גת המאושפז במקום.

כפי שסוקר ב'בחדרי חרדים', האדמו"ר אושפז בשבוע שעבר בבית החולים לאחר שרכבו היה מעורב בתאונת דרכים בצומת רמות בירושלים. תחילה היה נראה כי האדמו"ר נפצע באורח קל אך בבית החולים התגלו מספר שברים בגופו והאדמו"ר הוצרך להתאשפז זה שבוע ימים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בכל יום מאז אושפז הרבי מקרית גת, הגיע אחיו האדמו"ר מקרעטשניף ממקום מגוריו ברחובות לבקר את אחיו התאום בבית החולים בירושלים.

היום (שלישי) כאמור הגיע האדמו"ר מבעלזא לבקר את האדמו"ר ואיחל לו החלמה מהירה ושישוב לאיתנו להנהיג את עדתו בקרית גת.

בתחילת הביקור אמר האדמו"ר מבעלזא לאדמו"ר מקרעטשניף מקרית גת שהיה לו נס גדול, האדמו"ר מקרית גת אמר שזה נס על נס בגלל חתנו שמאושפז במצב קשה בביה"ח בארה"ב.

במהלך הביקור שוחחו וסיפרו סיפורים מאדמו"רי קרעטשניף זצ"ל, כן שוחחו רבות על התפתחותה של העיר קרית גת בכלל וקרית בעלזא בעיר בפרט, האדמו"ר מקרית גת הדגיש את הקשר המיוחד שיש לו עם קהילת חסידי בעלזא והעסקנים בקהילה, כן שוחחו אודות מחירי הדירות ופתרונות למצוקת הדיור שניתן לעזור לציבור החרדי הבאים להתגורר בעיר. בהקשר זה אמר הרבי לאדמו"ר מבעלזא שאחת הבעיות היא שתושבי חוץ קונים דירות להשקעה ואחרי זה קונים דירות בחו"ל ומצוות יישוב ארץ ישראל מתפזרת בכל העולם.

בעיצומו של הביקור הצטרפו מנכ"ל ביה"ח ורב ביה"ח הרב קליין לביקור, והאדמו"ר הודה להם נרגשות ואמר שאנשי הרפואה - נציגי חסידות בעלזא הרב מרדכי אייכלר והרב מוטי פריד יו"ר סעד ומרפא - עזרו לו רבות בשבוע האחרון מאז התאונה.

צילום: א.מ.ש.










ביקור בעלזא קרעטשניף קרית גת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד