י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המשפחה שנזרקה לרחוב; פרטים חדשים נחשפים

לאחר הפרסום ב"בחדרי חרדים" על משפחה בת 11 נפשות מבני ברק שנזרקה לרחוב באמצע הסערה החורפית, העירייה מגיבה: "אין במקום ילדים קטנים" • פרטים חדשים נחשפים: מי השכיר את הדירה וכמה חודשים לא שולמה השכירות

הרהיטים מחוץ לבית
הרהיטים מחוץ לבית

הפרסום אמש ב"בחדרי חרדים" על משפחה חרדית בת 11 נפשות מבני ברק שנזרקה לרחוב על ידי ההוצאה לפועל באמצע הסערה החורפית עוררה הדים רבים. כעת, עיריית בני ברק מגיבה. בנוסף, נחשף גם מי השכיר את הדירה למשפחה ומדוע היא נזרקה לרחוב.

"מטעם חסיון אינני יכולים למסור מידע האם משפחה זו מטופלת באגף לשירותים חברתיים של העירייה (רווחה), ואם כן, האם ישנו טיפול ומהו" נמסר מהעירייה ל"בחדרי חרדים". "מה שאפשר לומר זה, שמנהלת האזור באזור באגף ופקידת 360 יצאו למקום (לזה אין קשר האם האיש מטופל באגף או לא), ונמסר להן שאין במקום ילדים קטנים, ואם היו כאלו, יש דרכים למצוא להם פיתרון זמני".

בעירייה הוסיפו ואמרו כי "מדובר באזור יקר מבחינת תשלומי שכר דירה ובעל הדירה מבקש לבנות במקום דירה זו מבנה חדש. הבעלים התרו כבר לפני חודשים על כוונתם זו ואם לבעל-הדירה ישנה בעיה של הפסקת קבלת תשלומי הביטוח-הלאומי, ויש, כמובן, צורך לבדוק את סיבתה ואם ניתן, מבחינה חוקית להסדירה, חבל שמייד עם הפסקת התשלום מהביטוח-הלאומי הוא לא עדכן את עובדי האגף לשירותים חברתיים (רווחה), כדי לבדוק אם ניתן, מההיבט החוקי, להחזיר את תשלומי הביטוח-הלאומי".

גורם בתחום הנדל"ן בעיר המכיר את המקרה מקרוב מסר ל"בחדרי חרדים" כי "מי שהשכיר את הדירה היא אישה אלמנה והמשפחה לא שילמה 8 חודשים שכירות, ולא שלושה חודשים כפי שבני המשפחה טוענים. המשכירה פנתה להוצאה לפועל כי הגיעו מים עד נפש".

ל"בחדרי חרדים" נודע כי הלילה בני המשפחה ישנו עם תכולת הדירה ברחוב, כשהם מכוסים בניילונים. בן המשפחה דוד א. סיפר אמש ל"בחדרי חרדים": "אנו חיים בשכירות כבר הרבה שנים. עברנו כ-20 דירות בשכירות. אמא שלי ממש נשברה מזה ואבא שלי מנסה לסייע כמה שהוא יכול. בשנה האחרונה אבי חיתן שני ילדים. בעבר היה סיוע של קצבה מביטוח לאומי, אך בשנה האחרונה הופסקה הקצבה, מסיבות לא ברורות של ביורוקרטיה".

עוד אמר דוד ל"בחדרי חרדים": "חלק מהאחים מפוצלים אצל חברים ובני משפחה. אבי, אני ושלושה מאחיי נשארנו לשמור על הריהוט ותכולת הבית ברחוב. אני מקווה שגורמים בעירייה ועסקנים ירתמו לעזור לנו".
שכירות שינה ברחוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד