כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

צפו: למרות איומי 'חמאס' - גואטה הסיר את השכפ"ץ

ח"כ יגאל גואטה מש"ס, השתתף בכנס לציון יום זכויות האדם. בתחילת דבריו אמר גואטה: "לפני שאני מתחיל לדבר, תנו לי 2 דקות להוריד את השכפ"ץ. קיבלתי השבוע איזה אלף אסמסים שהערב הזה מאורגן על ידי אגודה שקשורה לחמאס, חשבתי שאיך שאכנס אחטוף צרור של יריות בראש" • צפו

(הדס פרוש, פלאש 90)
(הדס פרוש, פלאש 90)

ח"כ יגאל גואטה מש"ס, השתתף אתמול (שלישי) בכנס לציון יום זכויות האדם בנושא "תקציב 2017 2018 האם הוא חברתי?", בתחילת דבריו סיפר גואטה כי "לפני שאני מתחיל לדבר, תנו לי 2 דקות להוריד את השכפ"ץ, קיבלתי השבוע איזה אלף אסמסים שהערב הזה מאורגן על ידי אגודה שקשורה לחמאס - וחשבתי שאיך שאכנס - אחטוף צרור של יריות בראש".



דבריו של גואטה באו בעקבות פעילות הזויה של כמה נערים שחשבו כי מדובר באירוע פוליטי – שמאלני, ובשל כך – הפיצו את מספר הטלפון שלו בכדי שיטרידו אותו במטרה שלא יגיע לאירוע.

אולם, בפועל - את עיקר דבריו בכנס – הקדיש גואטה לנושאים החברתיים ולפעולת ש"ס למען האוכלוסיות החלשות, "תנועת ש"ס בראשותו של אריה דרעי מובילה בהישגים חברתיים, החל מההוזלה בתחבורה ציבורית ועד תקציבי הנגב וגליל והפריפריה".

גואטה סיפר על הסעיף שהוסיף בוועדה להתחדשות עירונית, למען האוכלוסייה המוחלשת שתקבל מענה הולם ביום שיאלצו לעזוב את ביתם בשל פינוי בינוי וכי הקרן תעמוד לצידם." כל זה תנועת ש"ס עשתה ועדיין יש לנו עוד יעדים, הכל מתחיל בסדרי עדיפויות, כי כסף לא חסר - אם נלחץ ונכאיב אז נשיג", הוסיף.

כזכור, בשבוע שעבר נעדר גואטה מההצבעה על החוק הנכים של ח"כ גילאון ממרצ, במטרה להוכיח את ההזדהות שלו לגבי קצבאות הנכים, מה שגרם לכך שהצעת החוק עברה בניגוד לקואליציה, "הרי ברור לכולם שהקיצבה שאיתם הם מתמודדים זה גזר דין מוות", הסביר הערב גואטה את העדרותו בשבוע שעבר וזכה למחיאות כפים סוערות.
יגאל גואטה שכפ''ץ זכויות אדם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד