י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חברת תעופה נוספת מצטרפת לטיסות משדה התעופה בעובדה

חברת התעופה וויז-אייר תפעיל שתי טיסות שבועיות מורשה בעונת החורף • החברה נעתרה לפעלת הקו, לאור ההטבות הרבות שמציעה המדינה, ביניהן פטור מאגרות רש"ת ומענק של 45 יורו על כל תייר שנוחת בשדה

מטוס של חברת התעופה ויזאייר נוחת בשדה התעופה בעובדה
מטוס של חברת התעופה ויזאייר נוחת בשדה התעופה בעובדה



חברת וויז-אייר תפעיל שתי טיסות שבועיות בקו ורשה-עובדה במהלך עונת החורף, במטרה לעודד תיירות חורפית לישראל. החברה נענתה להפעיל קו לעובדה בזכות פטור מאגרות רש"ת, שניתן לחברות תעופה זרות שנוחתות בשדה התעופה עובדה. זאת לצד מענק שנותן משרד התיירות, המתגמל את החברה ב-45 יורו על כל תייר שנוחת בעובדה. בנוסף לסבסוד של משרד התיירות, מעניקה התאחדות המלונות באילת 15 יורו נוספים במטרה לעודד חברות תעופה בינלאומיות לנחות ולהמריא מהשדה בעובדה.

לפי משרד התיירות, מספר הטיסות בחורף הקודם עלה באופן ניכר - מ-3 טיסות שבועיות ל-25 בתקופת השיא.



וויז-אייר מצטרפת לחברות התעופה ריינאייר, מונרך איירליינס, פינאייר, Europe airpost, פרימארה אייר, VIM Airlines ו-XL airways France, שמפעילות טיסות לואו קוסט ליעדים שונים באירופה בהם לונדון, פריז, קרקוב ובודפשט בעלויות נמוכות במיוחד, בזכות התגמול שמציעה המדינה כדי למשוך אותן לטוס לישראל.

שר התיירות יריב לוין אמר כי "הנחיתה הראשונה של חברת וויז-אייר בשדה התעופה עובדה השבוע היא הוכחה נוספת להצלחה שמאמצי השיווק המקיפים שלנו נוחלים. אין בי ספק כי פתיחת הקו החדש תוביל להמשך קידומה ופיתוחה של העיר אילת וענף התיירות בה. זוהי עדות נוספת לכך שמדינות רבות וחברות תעופה שונות מבינות את הפוטנציאל הענק שקיים פה ורואות בישראל יעד תיירותי מבוקש. אני מברך את 150 הנוסעים ואנשי הצוות שהגיעו בטיסה הראשונה ומאחל להם ולרבים שיגיעו בעקבותם שהייה מהנה בארצנו המופלאה".

עתה, האתגר שניצב בפני משרד התיירות ובפני התעשייה המקומית בארץ ובאילת בפרט, הוא לא רק למשוך את התיירים לארץ - אלא להשאיר אותם בגבולות ישראל. לשם כך יידרשו בתי המלון באילת להציע לתיירים - שטסים לארץ בגלל המחיר הזול - מחירים אטרקטיבים וברי השגה, כך שלא יחצו את הגבול ויזלגו לנפוש בירדן או במצרים, שהן זולות יותר בהיצע בתי המלון.

קישורים:
מה הסיכוי שלכם לזכות בהגרלות הדירות במחיר למשתכן?
זה מה שקורה כשמנסים בכוח להוריד את מחירי הדיור
כמה יפסידו בעלי הדירות ממס דירה שלישית?
משרד התיירות וויז-אייר שדה תעופה ורשה עובדה תיירות חורפית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד