י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

רגע לפני: מכתב הוראות קשוח לבנות סמינר

לקראת הכנס נגד האקדמיה שיתקיים בשבוע הבא ושפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', פרסם הארגון שמאחוריו מכתב הוראות החלטי למנהלי הסמינרים

מנהלי סמינרים. צילום: שוקי לרר
מנהלי סמינרים. צילום: שוקי לרר

מספר ימים לפני הכינוס הגדול ביום שלישי בשבוע הבא לאלפי בנות הסמינרים נגד לימודי האקדמיה, שנחשף אתמול (שלישי) לראשונה ב'בחדרי חרדים' - ארגון 'חומותייך' המארגן את הכנס פרסם מכתב הוראות למנהלי הסמינרים, על מנת להדריך את הבנות לקראת הכינוס.

במכתב נכתב כי המטרה היא לחזק את בנותינו. "לתת להן כוח יהודי לעצב את ההשקפה הבהירה, ולהביא את דעת התורה מול הסכנות הרוחניות האורבות לבנות בהמשך דרכן" נכתב. "נבקשכם" מוסיפים הכותבים "להכין את התלמידות לאופיו של הכינוס המרומם, אשר אינו נושא אופי של פעילות חברתית, הפקה, או צפייה במולטימדיה, אלא הינו מעמד נדיר".

בהמשך נכתב כי גדולי התורה וראשי הישיבות נאספים במיוחד ופורשים מבית מדרשם למען חיזוק חומות הבת והבית. "לבד מזאת, מדובר באירוע המונים נדיר. לפיכך הכרח היא ליחד תשומת לב מבעוד מועד להתנהגותן של התלמידות וליטול את מלוא האחריות בשטח על בנות הסמינר" הם מוסיפים. במכתב מציינים כי באמצע האירוע, לאחר דברי גדולי ישראל, תתקיים שירה בציבור.

את המכתב מסיימים בחומותייך - "מעבר לאחריות המשמעתית של התנהגות הולמת, מתואמת, מכובדת ושקטה, זו הזדמנות נדירה לייצר אווירה שתאפשר ליצור תוכן חוויה רוחנית ובהירות בליבן של הבנות. לכן מומלץ ומתבקש להכין את הבנות היטב, אם בהסבר סביב הנושא המרכזי, אם בהוראות משמעת".



כינוס הסמינרים אקדמיה לימודים ארנה מנהלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד