י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סערת הגזענות בפ"ת; "אנשים שפלים"

לאחר הפרסום ב"בחרדי חרדים" על משכיר דירה שהצהיר כי אינו מעוניין להשכיר את דירתו לספרדים, מ"מ ראש העיר, אוריאל בוסו, אומר ל"בחדרי חרדים": "מדובר באנשים שפלים. אדאג שאותו בעל דירה יוקע גם על ידי אותם 'אייזנבכים'

(מרים אלסטר, פלאש 90)
(מרים אלסטר, פלאש 90)

 

סערת הגזענות בפתח תקווה: בעקבות הפרסום ב"בחדרי חרדים" על משכיר דירה שהצהיר כי בעל הדירה אינו מעוניין להשכיר את דירתו לספרדים, מ"מ ראש העיר, אוריאל בוסו, מגיב בחריפות.

בשיחה עם "בחדרי חרדים" אמר בוסו: "ללא ספק מדובר באנשים שפלים ממדרגה נמוכה, אך ללא ספק מדובר בעשב שוטה, אפילו לא בעשבים".

לדבריו, "אדם כזה שמשכיר דירה אני מקווה שבאמת אינו דר בעיר בפועל כי פשוט שאינו ראוי להימנות בין תושבי העיר האיכותיים שאינם עסוקים בגחמות מסוג זה".



כזכור, בשיחה שפורסמה ב"בחדרי חרדים" נשמע נציג בעל הדירה אומר לאישה "אם המשפחה שלך אייזנבך אפשרי להשכיר, אם המשפחה שלך בוזגלו אי אפשר להשכיר. בעל הדירה לא מעוניין להשכיר לספרדים רק לאשכנזים".

מבדיקת 'בחדרי חרדים' עלה כי השיחה אמיתית והיא הוקלטה על ידי אישה שביימה שיחה לאחר שהשמועות אמרו שהמשכיר אינו מוכן להשכיר לכלבים ולספרדים.

כאמור, בוסו תקף בחריפות את המעשה ואמר: "פתח תקוה ידועה לאורך שנים בשותפות אמיתית, הן בחינוך והן בתרבות. העיר התברכה במשפחות, רבנים ואברכים מכל הגוונים שאינם עסוקים ומכירים תופעות פסולות מעין אלו. אדאג שאותו בעל דירה יוקע גם על ידי אותם "אייזנבכים" שהוא מחכה להם ואני מקווה ומאמין שגם לא ימצא אותם".

לסיום חתם בוסו בשם: "אוריאל בוסו-בוזגלו".

גזענות השכרה אשכנזים ספרדים אוריאל בוסו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד