כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

אין בושה לרכבת ישראל: שבת לא - פסטיגל כן

רכבת ישראל שנמנעה מלדחות עבודות בשבת, הסכימה לדחייה בשביל פסטיבל מוזיקה: ח״כ מקלב ל׳בחדרי׳: ״עובדה זו מעצימה את הדרישה שלנו – השבת אינה האלטרנטיבה לעבודת הרכבת"

.
.

 


רכבת ישראל שלא דחתה את עבודות התשתית בגלל השבת, נענתה היום (ד) לבקשת המשטרה, והודיעה על דחיה של שבועיים בעבודות, בשל ארועי הפסטיגל בחנוכה.

בהודעה לתקשורת של רכבת ישראל שנשלחה לעיתונאים היום נכתב כך: ״בשל אירועי הפסטיגל, שיחלו מתאריך ה-19 בדצמבר והחשיבות בפעילותה של תחנת ת"א האוניברסיטה, הסמוכה למרכז הירידים, ביקשו משטרת ישראל ומשרד התחבורה לדחות את מועד עבודות התשתית של רכבת ישראל. ולבקשת משטרת ישראל, עבודות התשתית שתוכננו להתבצע החל מיום רביעי ה-21 לדצמבר בשעה 19:00 ועד יום ראשון ה-25 בדצמבר בשעה 05:00 – יידחו בשבועיים״.

ברכבת ישראל אף הציעו תחבורה חילופית וכתבו: ״לנוסעים מומלץ לעשות שימוש בקווי האוטובוסים הסדירים מערי הצפון ואזור השרון אל אזור המרכז, שיתוגברו בתקופת העבודות סגירת המסילות בין הרצליה ות"א. משרד התחבורה יפעיל מערך שאטלים, ללא תשלום, בין תחנת בית יהושע לתחנות הרצליה וכל תחנות תל-אביב, בשני הכיוונים. רכבת ישראל תפעיל שירות אוטובוסים ללא תשלום בין תחנות נתניה ונמל התעופה בן גוריון, ובין תחנות ת"א מרכז סבידור ות"א האוניברסיטה, בשני הכיוונים״.

ח"כ אורי מקלב מיהדות התודה אומר ל'בחדרי חרדים' בתגובה: "כל דחייה היא דבר חשוב, וכל עיכוב לטובה אבל זה עדיין לא משמח אותנו כי הם דוחים את התאריכים ולא את ימי השבוע, אנחנו עדיין עומדים בתוקף בדרישתנו להפסיק את העבודות בשבת, עובדה זו מעצימה את הדרישה שלנו – השבת אינה האלטרנטיבה לעבודת הרכבת".

רכבת ישראל מוזיקה מקלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד