כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

רכב ראש הישיבה הוצת, והתורם רכש רכב חדש

לאחר שאלמונים הציתו את רכבו של ראש ישיבת "אור לישרים" בבית שמש, החליט תושב ירושלים לתרום רכב חדש לראש הישיבה - צפו בתיעוד

רכב ראש הישיבה הוצת, והתורם רכש רכב חדש

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים', תושב ירושלים בן 50 תרם רכב חדש לראש ישיבת 'אור לישרים' בבית שמש - זאת לאחר שרכבו של הרב הוצת בשבוע שעבר, בנוסף להצתות נוספות שאירעו במתחם הישיבה בחודש האחרון.

בישיבה, בה לומדים מאות בחורים - רובם הגדול לתקופות קצרות, נמשכים הלימודים כסדרם בהוראת ראש הישיבה, למרות ההצתות ועל אף שהמצית עדיין לא נתפס וזהותו אינה ידועה.

התורם, החפץ בעילום שמו, נחשף לסיפור וכמי שמכיר מקרוב את פעילותו של ראש הישיבה החליט כבר למחרת ההצתה לתרום עבורו רכב חדש. "לקח לי קצת זמן להתארגן, אבל ברוך ה' הצלחתי" הוא אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים'.

"הלוואי והיה לי מספיק כסף, כדי לקנות לרב רכב חדש ממש. לצערי נאלצתי להסתפק ברכב סיטרואן ג'מפי שנת 2013, כי זהו הסכום שיכולתי להקדיש לעניין. גם זה לא היה פשוט, עלה לי עשרים אלף שקל, אבל העיקר שיהיה לראש הישיבה איך להתנייד וגם שיהיה לשימוש לצרכי הישיבה".

"מדובר באדם צדיק ומיוחד, אשר מוסר שיעורים ברחבי הארץ ונוסע מידי יום מביתו שבמושב תפרח לעיר בית שמש" הוא מוסיף ואומר.

למרבה ההפתעה, ראש הישיבה סירב בתחילה לקבל את הרכב. ל'בחדרי חרדים' נודע כי רק לאחר שהובהר לו כי הרכב באמת נצרך לשימוש הישיבה, הוא ניאות לקבל את התרומה הנדיבה. יצויין כי בהמשך להצתות החוזרות ונשנות במתחם הישיבה - פתחה המשטרה בחקירה, אך עד כה לא התקדם דבר.







אור לישרים הצתה בית שמש רכב חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד