כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

בדרכו של מגל? סלומיאנסקי התנצל בפני הנשים

חבר הכנסת מהבית היהודי הכחיש את החשדות נגדו, אך וועדת רבנים שמינתה מפלגתו החליטה כי עליו להתנצל באופן פומבי - וכן יו"ר הכנסת אדלשטיין • סלומיאנסקי פרסם הודעת התנצלות קרירה, אך הודיע כי הוא יישאר לכהן כח"כ - כל הפרטים

ח"כ ניסן סלומיאנסקי, צילום: פלאש90
ח"כ ניסן סלומיאנסקי, צילום: פלאש90

על רקע הכישלון בפינוי עמונה, 'הבית היהודי' חוטפת עוד מכה כואבת בבטן הרכה: יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין קרא הבוקר ליו"ר ועדת חוקה ח"כ ניסן סלומיאנסקי לפרוש מעבודתו בכנסת, עד לאחר שיתבררו החשדות החמורים נגדו.

"אני חושב שבנסיבות שנוצרו, אני הייתי קורא לניסן סלומיאנסקי שאני מכיר הרבה זמן - לברר את הסוגיות האלו מחוץ לכותלי הכנסת, למען כבודה של הכנסת ולמען הכבוד של כולנו, אני קורא לו לעשות את הבירור הזה לא מתוך הבניין ולא בתור חבר כנסת, את הדרכים אפשר להגדיר בצורות שונות והן קיימות", אמר אדלשטיין לגל"צ.

הדרמה החלה לאחר שחגית גיבור, חברה ב'בית היהודי', פרסמה פוסט בפייסבוק בו היא סיפרה על החשדות נגדו וביקשה מנשים נוספות להתלונן. לאחר שסלומיאנסקי הכחיש – הוקמה ועדת רבנים שבראשה עומד רבה של העיר צפת הרב שמואל אליהו, שבדקה וקבעה כי עליו להשעות את עצמו ולפרסם התנצלות פומבית.

בראיון לגל"צ אמר הבוקר הרב אליהו כי "עצם הדרישה ממנו להתנצל אומר שהיה משהו, אם לא היה משהו לא היינו מבקשים. הוא החליט לפרסם התנצלות ואני מניח שנראה אותה כולנו בימים הקרובים". הרב אליהו הוסיף כי "אני מקווה שהיא תהיה מספיק ברורה, מכילה ומלאת רחמים. אני מניח שהוא רוצה לקחת זמן לעצמו, לעשות תשובה, להתעורר ולברר עם עצמו איך הגענו למצב הזה. אני לא יודע לומר אם יפרוש".

מטעמו של חבר הכנסת סלומינסקי נמסרה התגובה הבאה: "חבר הכנסת סלומינסקי מעולם לא הטריד נשים. מהפגישה עם הרבנים הבין שיתכן שהתנהלותו הלבבית הידועה כלפי כל אדם באשר הוא -התפרשה לעיתים באופן אחר, ועל כך הוא מצר. ח"כ סלומינסקי משרת את הציבור כ-40 שנה, כולל בכנסת, וימשיך לעשות זאת".

נותר רק לתהות האם סלומיאנסקי יצליח לשרוד בתפקיד חבר כנסת - כשהעננה השחורה הזו רובצת מעל ראשו, או שבסופו של דבר הוא יתפטר מהכנסת כפי שביכר לעשות חברו למפלגה לשעבר, ינון מגל.
סלומיאנסקי הרב שמואל אליהו הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד