כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

רודריגז, אכזבתם אותי מאד • ביקורת מסעדה

סבבה שיש לנו, תושבי צפון ירושלים והסביבה, מסעדת גורמה עם שור יפה וקרניו: רודריגז בהר חוצבים • מרווחת, יפה ונעימה לישיבה - זה עדיין לא מספיק • יכולתם להתאמץ יותר

מסעדת רודריגז בהר חוצבים
מסעדת רודריגז בהר חוצבים

אסיפת ההורים עשתה אותי רעבה. מסתבר שלשמוע שהציונים בביולוגיה יכולים להשתפר, עושה את האדם משתוקק מידית למזון חם ומנחם, עדיף גורמה.

לקחתי את הביולוגית הצעירה שלי והלכנו לרודריגז, מסעדת גורמה בהר חוצבים. סבבה שיש לנו, תושבי צפון ירושלים והסביבה, מסעדת גורמה עם שור וקרניו, מרווחת, יפה ונעימה לישיבה. אבל זה עדיין לא מספיק.

השעה הייתה תשע ועשר דקות, אמרנו לשומר שבאנו לסטודיו סי (שקר הפוך מאד, שכן באנו להשמין, לא להתחטב) וחנינו קרוב. בפנים, כמה אמריקאים הכרחיים בטח מרמת אשכול, זוג או שניים, ומשפחה שחגגה ארבעים למישהו בחדר הוי איי פי ונשמעה מאושרת.

הרוח שרקה בחוץ והעיפה את עלי עץ התרזה במחול יפהפה. בכמיהה למשהו חם, הזמנתי מרק בקר כפרי ב-64 ₪. הילדה כמובן הזמינה סטייק וצ'יפס, שמחירם 160 ₪. היא הקסימה את המלצרית העייפה והצליחה להוציא ממנה בשבילי סלטים ולחם, על אף שלפי החוק צריך להזמין שתי מנות מלאות לשם כך.

הסלטים - צלוחיות קטנות ומגוונות, היו טעימים, אבל הלחם היה עייף לא פחות מהמלצרית. עד מהרה הגיע המרק שלי: "דבר" אדום שבתוכו חתיכות בקר, ירקות שורש ושמץ עגבניות.

מישהו מכם יודע מה זה דביך? זהו הכינוי בערבית לנזיד וקדירה מכל סוג שהם, בדרך כלל נוטפי שומן ועסיסיות פיקנטית. זה בדיוק מה שהזכיר לי המרק הזה, רק בלי השומניות והעסיסיות הפיקנטית. במילים אחרות האדום אדום היה תפל, ואפילו הבשר לא הצליח להקנות לו ייחודיות.

הסטייק והצ'יפס הגיעו מיד. הרבה סטיקים וצ'יפס אכלתי בחיי, שלא לדבר על ביתי, שזו המנה שהיא מזמינה אפילו במסעדה חלבית. לא הרבה פעמים היה הסטייק כל כך גרוע - הוא היה קשה וצמיגי לסירוגין. וניחוש שלי, לא היה מדובר בנתח טרי במיוחד.

הצ'יפס, אגב, היה באופן מפתיע חלומי. פריך ואוורירי מבפנים באופן שגרם לנו להזמין מיד מנה אחרת, צלעות טלה, במקום הסטייק העגום - אבל עם עוד צ'יפס. האמת שהתלוננו על שתי המנות, אבל המנהל, שהגיע, הסכים שיחליפו לנו רק אחת. הזמנו, כאמור, צלעות, שמחירן - 170 ₪. וקיווינו לטוב יותר.

אולי מכיוון שהיא ביקשה אותן וול דאן, הן הגיעו עם חריכה קלה כמו מעיל דקיק ומר. הן היו טריות ושומניות במידה, אבל השרוף הזה פגם באיזון הטעמים. הצ'יפס היה, שוב, חלומי.

קינחנו בתה עם לימון (14 ₪) ויצאנו אל הרוח הנפלאה.

רודריגז בהר חוצבים. המיקום שלכם פצצה, ובעבר אכלנו אצלכם כמה מנות משובחות. אבל הפעם, אכזבתם. יש מקום רב לשיפור!

ממסעדת רודריגז נמסר כי המסעדה בהגדרתה אינה "מסעדת גורמה" אלא מסעדת בשרים – גריל, על כל המשתמע מכך.

עוד נטען בתגובה כי "הבשר אצלנו עובר בקרה יסודית לפני הגשתו. אם לטענתך היה 'צמיגי' ו'לא טרי', פעלנו בכדי לשנות במעט את הרגשתך והחלפנו אותו. אנו משתדלים לרצות את לקוחותינו ולהעניק להם חוויה טובה בכדי לשמרם. מעבר לכך אנו משתדלים 'לפנק' לקוחות חוזרים, כמו במקרה שלך, ולתת להם מגוון מנות ללא תשלום.

"בהמשך לביקורת שהפנית, נפעל לשפר את חווית הסועד במסעדה ובייחוד במנות שפורטו בכתבתך.
ושוב תודה על שהפנית את תשומת ליבנו לביקורת. אנו מודים לך על שהקדשת מזמנך וכתבת לנו ביקורת זו ונשמח לשוב ולראותך בין לקוחותינו".
רודרידז הר חוצבים מסעדה מהדרין ירושלים רודריגז ביקורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד