י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מדהים: בעל רשת בתי מלון הוריש לעובדיו עשרות אלפי דולרים

עובדי רשת בתי המלון "המלך שלמה" נדהמו לקבל לפתע אלפי דולרים. המקור: בעל רשת המלון, ז'ילברט לוזון, הוריש לעובדיו את הכסף - לפי ותק • כמה קיבל על עובד?

אילוסטרציה (משה שי, פלאש 90)
אילוסטרציה (משה שי, פלאש 90)

ז'ילברט לוזון, בעל רשת בתי המלון 'המלך שלמה' בירושלים וטבריה, נפטר והוריש אחריו צוואה לעובדים שלו, שהשאירה אותם פעורי פה - 1000 דולר לכל עובד על כל שנת ותק בעבודה. כך דווח הערב (חמישי) ב"ערוץ 2".

על פי הדיווח, לוזון הכניס תנאי בצוואת המיליונים שלו - כי מי שייהנו מהכסף הם מי שעובדים במלון לפחות חמש שנים, ועל כל שנה של כל עובד שעבד בבית המלון, כל אחד יקבל 1,000 דולר. כלומר מי שעובד חמש שנים יקבל 5,000 דולר - כמעט 20 אלף שקל.

עובד במלון שזכה לקבל מהירושה של לוזון סיפר לחדשות 2: "לוזן הוציא יותר מ-2 מיליון דולר. יש אנשים ששוטפים שם כלים וכבר עובדים 20 שנה ומקבלים פתאום 20 אלף דולר. כולם התלהבו, כאילו זכו בלוטו".

עובד אחר סיפר שבמלון יש הרבה עובדים ותיקים שעובדים כבר שנים ארוכות במקום - וכולם זכו להמחאה נדיבה. במלון "המלך שלמה" בטבריה, שאף הוא בבעלתו של לוזן, גם שם העובדים קיבלו את הבשורה בתדהמה מוחלטת.

על פי הדיווח, יש עוד מישהו שנהנה מהסיפור הזה - איצ'ה וולפוס, בעל דוכן להחלפת כספים בירושלים, שמספר כי "בימים האחרונים הגיעו אליי כמה לקוחות עם צ'קים אמריקנים שהם קיבלו, לטענתם, מהמעסיק שלהם. על כל הצ'קים יש את אותו שם והסכומים הם סכומים גבוהים. עד עכשיו זה מסתכם בכמה עשרות אלפי דולרים, אבל יש אנשים שממתינים וזה יכול להגיע גם למאות אלפים".
ז'ילברט לוזון בית מלון צוואה עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד