כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

אמסלם פוער את פיו נגד הראש"ל: "מחפש כותרות ותשומת לב"

הח"כ הש"סי לשעבר שאף מתהדר בתואר "רב" תקף את הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף בדברים חמורים, כשהוא מצטטרף לפרובוקציה שחולל ח"כ אלעזר שטרן מ"יש עתיד" • עפרא לפומיה

חיים אמסלם, צילום: פלאש90
חיים אמסלם, צילום: פלאש90

לאחר המתקפה החמורה של ח"כ אלעזר שטרן מ'יש עתיד' נגד הראשון לציון הגר"י יוסף - הרב חיים אמסלם, יו"ר 'עם שלם' וחבר כנסת לשעבר בש"ס, מצטרף אל דבר הבלע של שטרן ותוקף את הראש"ל מול אלפי צופי ערוץ 2. לדבריו, הראשל"צ מחפש כותרות ותשומת לב.

אתמול (חמישי) בתוכנית 'העולם הבוקר' השתלח אמסלם ואמר כי "הרבנות היא כבר לא רבנות ראשית לישראל, היא רבנות הראשית למגמה הקיצונית שמקצינה שרק מסבכת עניינים – במקום לחשוב על הצד המקל בהלכה.



"האינטרס של הראשון לציון לסבך את העניינים הוא: דבר ראשון להראות לציבור החרדי מה קרה לכם, אני צדיק כמותכם – אני מהמחמירים לא מהמקילים, אל תגידו עלי מה שאמרתם על אבא שלי לפני 40 שנה שהוא היה כזה מקל וחפיפניק, ואת הספרים שלו לא הכניסו לישיבות החרדיות, אני מהמיינסטרים", טען אמסלם.

עוד הוא הוסיף על הראשל"צ - "שניים, איך הוא יתפוס מעמד, כותרת ותשומת לב?, אז הוא חייב לבוא ולומר אני כאן, ולכן האמירות המשתלחות שלו כל מוצאי שבת - רבני צוהר עושים דברים חמורים – אלף רבנים עושים דברים חמורים, איך זה נשמע לכם? אמירות כאלה כל מוצאי שבת יש לו במה – יש לו מיקרופון, הוא יושב בבית הכנסת יזדים, יושבים שם שלושים, ארבעים, חמישים שומעים, וכמו שאומר שלמה המלך, "כמתלהלה היורה חיצים" כן הוא יורה חיצים".

כזכור, ביום רביעי השבוע עורר ח"כ שטרן סערה כשהתבטא נגד הראשל''צ ואמר "הרב הראשי שהוא לא דיין הופך פסק דין שהתיר עגונה, אני מזלזל ברב הראשי שפוסל התרה של עגונה, הרב עובדיה מתהפך בקברו על ההתעללות בעגונות".

בראיון וידיאו ל"בחדרי חרדים" אמר שטרן כי "אני מזלזל ברב שגוזל התרה של עגונה וזה לא קשור מי הרב הזה. בפסק שיש בו התרת עגונה ויש בו באמת לדעתי פגיעה ביהדות, פגיעה באתגר היהודי שאנחנו רוצים שיהיה נחלת העם היושב בציון". עוד אמר כי "כשאומרים עלי שהיין שלי הוא יין נסך וגם על אנשים שלא מכירים שהצביעו 'יש עתיד' שהיין שלהם הוא יין נסך - אני מציע לא להתעלם מהדברים האלה ואח"כ לשאול למה אני כן מזלזל או לא מזלזל בדברים", הוסיף.
חיים אמסלם הרב יצחק יוסף ראשון לציון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 73 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד