כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הרב מאזוז מזהיר: יקרה לביבי מה שקרה לשרון

הגאון רבי מאיר מאזוז תוקף בחריפות את הכוונה לפנות את עמונה - ומזהיר: "שרון והחרדים לא יצאו נקיים אחרי פינוי קטיף. זה עלול לקרות שוב"

הרב מאזוז מזהיר: יקרה לביבי מה שקרה לשרון
פלאש 90

הגאון רבי מאיר מאזוז יצא הערב (מוצ"ש), במתקפה חריפה נגד פינוי עמונה ונגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"התחילו בגוש קטיף עכשיו בעמונה, מחר עלולים בעפרה ובבית אל וכו' וכו', אם לראש הממשלה לא יעמוד חזק, אז אין לו עמוד שדרה,

"צריך להיות חזק, צריך שתהיה מנהיגות", הוסיף, "אם אתה לא מנהיג כל הזמן ככה ככה, מחר גם עליו יעבור כוס, בזמנו מרן הרב עובדיה אמר מילים נוראיים על ראש הממשלה שעבר שעשה את הפינוי של גוש קטיף, ולא רק הוא, אלא כל אלו שתמכו בזה, מי ששילם בחייו, מי ששילם בבריאותו, במעלתו מי ששילם במשרתו. שלא יחשבו שהעולם הפקר, יש מי שמשגיח, מנהל את העולם, הוא רואה כל דבר, ולא יפלא ממנו דבר.



"רוצים לגרש יהודים?", המשיך, "איפה נשים אותם? מבטיחים להם מאה מטר, דברים בטלים! היו צריכים להבטיח להם קודם כל יבנו להם, הגמרא אומרת לא יסתור בית כנסת עד שיבנה חדש, אתם זוכרים מה קרה לתושבי גוש קטיף - עד היום סובלים, השתגעו, היו כאלה שהיו צריכים פסיכולגים ויש כאלה שהתאבדו, איך אדם יכול לעקור את אחיו מהמקום שלו? וכי כל המקומות שגרים שם ה'שמאלנים' לא היו גרים שם הערבים, היה והערבים תובעים אותם, וכאן זה מקום שאין עליו תובעים. בשביל מה להיות כל הזמן רכרוכי?.

"בחרנו בימין בשביל לשמור על ארץ ישראל בשביל לשמור על ארץ ישראל, אם הם לא יכולים לשמור, אז יש לו בעיה, יעמוד מישהו אחר במקומו. לא עושים כדבר הזה. החרדים חושבים שלום עליך נפשי, אני בסדר גמור, עשו ככה בגוש קטיף אמרו כי הם האמינו במדינה אחרי שעשו מה שעשו קרה מה שקרה, אח"כ היה סיפור בחפציבה, בא ת"ח אחד רבי יצחק בראנד, ואמר: לא חשבתם על אחיכם - אתם משלמים על זה.

"אסור לעשות כדבר הזה, ידע לו כל חרדי הנמצא בכנסת אם לא לעת כזאת הגעת למלכות, בשביל זה באנו לארץ ישראל?! כולנו אחים, כולנו שומרי שבת כולנו נמצאים בארץ ישראל, השנאה הזאת אין לה סוף, כל מי שונא את עם ישראל מקומו באנגליה, למה נחרב בית המקדש למה נפלו?! כי אחים רבו אחד עם השני.

"אני קורא מכאן לראש הממשלה, לא לקחת יהודים שנמצאים במקום שאין עליו תובע", סיים, "ולעקור אותם ממקומם בגלל שהשמאלנים טוענים שזה היה שייך לערבים, בורא עולם נתן לנו את הארץ הזאת על אפם וחמתם, "לזרעך נתתי את הארץ הזאת, הרמב"ם אומר מצווה ליישב את ארץ ישראל מי יחלוק על הרמב"ם השמאלנים? הבג"ץ יחלקו על הרמב"ם?! ארץ ישראל הזאת היא שלנו אי אפשר לעקור יהודי מהמקום שלו אלא אם כן תביא לו מקום טוב יותר.
אנחנו מברכים את תשובי עמונה שיהיו חזקים ברוחם, חזקים בנפשם, וכל עם ישראל יתאגדו כולם לעם אחד".
הרב מאזוז פינוי עמונה חוט שדרה בנימין נתניהו ימין ושמאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד