י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

קמב"ץ עמונה: קורא לבחורי הישיבות לבוא למאחז

צבי סוכות, פעיל ימין מוכר ובין המפורסמים שבנערי הגבעות, קורא לצעירים חרדים להצטרף למחאה בעמונה, מאשים את המפלגות החרדיות ומסביר למה עמונה תהיה שונה • "אנחנו נדאג שכולם יתחרטו על הסיפור הזה"

צבי סוכות, צילום: פלאש90
צבי סוכות, צילום: פלאש90

 

לקראת פינוי עמונה ובצל מתווה הפינוי בהסכמה החדש המתגבש, תפסנו לראיון קצר את אחד האנשים העסוקים ביותר במאחז, מי שמארגן את פעילות נוער הגבעות לקראת ההתנגדות לפינוי - צבי סוכות, קמב״צ מטה המאבק.

צבי סוכות הוא פעיל ימין מוכר ותושב יצהר במקור. הוא נעצר בעבר מספר פעמים בחשד לפעילות על רקע לאומני, ואף הורחק לתקופה מסוימת מיהודה ושומרון. סוכות נמצא בעמונה למעלה משבועיים, הוא עזב את ביתו שביצהר וכעת מתגורר במאחז עם אשתו וילדיו. כעת הוא מנהל עבור מטה המאבק את העניין הלוגיסטי, וטוען כי במטה המאבק אותו הוא מנהל הונחו כל הנערים שלא להיגרר לאלימות, ולא לבצע עבירות פליליות נגד החיילים והשוטרים.

בראיון ל'בחדרי חרדים' קורא סוכות לבחורי ישיבות לתמוך בתושבי עמונה ולהתנגד לפינוי: "יש כאן אלפי נערים שמתכוננים לפינוי בנחישות. לא ניתן להרוס עוד ישוב בארץ ישראל, אנחנו צריכים גם את בחורי הישיבה. בואו אלינו, יש פה המון, דואגים לאוכל כשר, ויש פה הפרדה. נילחם יחד על ארץ ישראל".



סוכות אומר עוד ל'בחדרי חרדים': ״אנחנו נמצאים כעת במלחמה על הבית שלנו, רוצים לפנות את עמונה רק כדי ששלום עכשיו וחמאס יחייכו. אין שום היגיון בהריסה של המקום הזה, שום ערבי לא הולך להיות פה, יהיה כאן מאבק נחוש ורציני. זו פעם ראשונה ב-10 שנים האחרונות שיש ישוב שלא מוכן להתפנות למרות הלחצים. אנחנו לא נהיה אישה מוכה שמוכנה לקבל את הקצת ומסתפקת במועט, הפעם אנחנו אומרים בשיא הרצינות והכוח - תפסיקו להעיף מפה יהודים, אנחנו נישאר כאן לנצח בעזרת השם. גם אם לא, נחזור לגבעת עמונה שוב, וגם בגבעות אחרות".

סוכות לא שוכח להפנות אצבע מאשימה - "גירוש היהודים צריך להיפסק. ראש הממשלה נתניהו, נפתלי בנט וראשי המפלגות החרדיות - כולם שותפים לפשע הזה, הם יכלו למנוע את זה ללא שום בעיה, ובכל אופן העדיפו לגלגל עיניים. אנחנו נדאג שכולם יתחרטו על הסיפור הזה".

עמונה פינוי עמונה צבי סוכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד