י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אחרי 10 שנים: בת להרצל קוסאשוילי

אחרי עשור של ציפיה, חוגגים הרצל ורעייתו את הולדת הבת ומודים לחברים שתמכו והתפללו - וכמובן לרבי

התוועדות ראשונה בבית החולים
התוועדות ראשונה בבית החולים

 

אחרי 10 שנים של ציפיה ותפילות נולדה אמש בת להרצל קוסאשוילי, כתב באתר חב״ד און ליין והמנהל התפעולי של האתר, ומי שמסקר בהרחבה בכל שנה את כנס השלוחים של חב״ד בניו יורק. בעברו שימש גם ככתב ומבקר מסעדות ב'בחדרי חרדים'. הרצל גר בשיכון חב״ד בלוד ובכל יום שישי הוא יוצא למבצע הנחת תפילין וזיכוי הרבים במרכזי הקניות הגדולים בלוד.

בחשבון הפייסבוק שלו כתב הרצל לחבריו: ״אחרי 1,876 הודעות בוואטסאפ, אינספור טלפונים מהארץ, מניו יורק, פריז, לונדון, מוסקבה, באזל וקייב, אני רוצה להודות לכולם יחד (אני פשוט לא אעמוד בכל כך הרבה הודעות חוזרות) על האיחולים הלבביים, על ההתרגשות המשותפת ועל התפילות עד לנס המיוחל. באמת מחמם את הלב לדעת בכמה לבבות היינו מונחים״.

בהמשך כתב הרצל לחבריו: ״אז קודם כל קחו אוויר, ליולדת גיבורת החיל ולתינוקת החמודה והמקסימה שלום, מה׳ שלום. הגמרא במסכת נידה אומרת: ״שלושה שותפים לאדם: אביו, אימו והקב״ה״, ולתינוקת הזו שכה ייחלנו יש כל כך הרבה שותפים-אתם. תודה גדולה, ושניפגש רק בשמחות ובלב שמח״.

לסיום כתב הרצל: ״הערת סיום: רק שתדעו, שגם אחרי למעלה מ-22 שנה לאחר ג׳ תמוז, הרבי מליובאוויטש ממשיך להפוך עולמות עבור ילדיו, ואנחנו אחת ההוכחות לכך. לכל המצפים לישועה אני יכול לומר: אל תתייאשו ואל תיפול רוחכם, גדולים חסדי ה׳. שבוע של גאולה ובשורות טובות".

הרצל קוסאשוילי אומר היום בשיחה עם בחדרי חרדים: ״אחרי 10 שנים, אי אפשר לתאר את ההתרגשות, מודה לכל החברים והאנשים שתמכו ועודדו אותי. אני יודע שהסיפור הזה הפך לסיפור לאומי ולא פרטי. ואני מאושר שאני חסיד חב״ד ושהרבי משגיח עלי מלמעלה ואני רואה ניסים״.

מערכת 'בחדרי חרדים' שולחת ברכת מזל טוב להורים המאושרים.

הרצל ילדה 10 שנים נס חבד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד