כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

בני ברק: פעוטה איבדה הכרה בבית המטפלת ונפטרה

בת ארבעה חודשים איבדה את ההכרה בביתה של המטפלת בבני ברק, ופונתה במצב אנוש לתל השומר שם נפטרה

צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

פעוטה כבת ארבעה חודשים איבדה לפני זמן קצר (א') את ההכרה בביתה של מטפלת בעיר בני ברק, מסיבה שטרם ידועה. בבית החולים נקבע מותה.

כונני איחוד הצלה וצוותי מגן דוד אדום ביצעו בה פעולות החייאה מצילות חיים והיא פונתה במצב אנוש לבית החולים תל השומר - שם המשיכו לנסות להציל את חייה, אולם לא נותר להם אלא לקבוע את מותה לצער המשפחה.

"כשהגעתי למקום נתקלתי בפעוטה בת 4 חודשים כשהיא ללא דופק וללא נשימה לאחר שלדברי המטפלת היא לא התעוררה משנתה" שלומי בדיחי מתנדב איחוד הצלה שהגיע ראשון למקום סיפר. "יחד עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה ומתנדבים נוספים שגרים בסמיכות למקום ביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות אך למרבה הצער בתום מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותה בבית החולים".

הלוויית הפעוטה תיערך בשעה 19:00 בבית החיים ירקון.

ביום שישי האחרון, פעוט כבן חמישה חודשים נמצא בביתה של מטפלת ברחוב הנרקיסים ברכסים ללא רוח חיים. ל'בחדרי חרדים' נודע כי מיד לאחר שהתינוק נמצא מחוסר הכרה, התקשרה המטפלת למוקד איחוד הצלה - שם הודרכה כיצד לבצע בו פעולות החייאה באמצעות הטלפון עד להגעת כונני איחוד הצלה שהמשיכו בפעולות להצלת חייו של הפעוט.

מתנדבי איחוד הצלה יחד עם צוותי מד"א ביצעו בפעוט פעולות החייאה מתקדמות, אולם לאחר זמן מה לא נותר להם אלא לקבוע את מותו. צוות זק"א צפון הוזעק למקום.
החייאה פעוטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד