כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

נסיעה ללא הפרדה: שלושה עצורים חרדים בבית שמש

מספר קיצונים נעצרו היום לאחר שהפגינו בבית שמש במחאה על ההחלטה על נסיעת קווי אוטובוס ללא הפרדה בעיר. בשעות הלילה נעצרו שניים נוספים בחשד להפרות סדר וגרימת נזק לאוטובוסים בעיר במהלך השבועיים האחרונים

צילום אילוסטרציה: יעקב לדרמן פלאש 90
צילום אילוסטרציה: יעקב לדרמן פלאש 90

מספר קיצונים הפגינו היום (ראשון) ברחוב נהר הירדן בבית שמש במחאה על ההחלטה על נסיעת קווי אוטובוס ללא הפרדה בעיר.

המפגינים הפרו את הסדר במהלכן ניסו למנוע את המשך נסיעת האוטובוסים. שלושה מפרי סדר שלא נשמעו להוראות השוטרים וחסמו את הציר נעצרו על ידי כוחות המשטרה.

בפעילות יזומה שביצעה הלילה המשטרה בבית שמש, נעצרו שני גברים תושבי העיר, החשודים בהפרות סדר וגרימת נזק לאוטובוסים בעיר במהלך השבועיים האחרונים. השניים נעצרו והובאו לחקירה בתחנת בית שמש.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי השוטרים שהגיעו במהלך הלילה עם מספר כלי רכב, נכנסו לתוככי השכונה החרדית - "הקסבה", כפי שהיא מכונה בגלל ההתנגדות הקבועה למעורבות משטרתית בחיי התושבים, והתקבלו במתקפה. באישון ליל, עשרות תושבים יצאו מבתיהם וליוו את השוטרים בקריאות "נאצים" וזריקת חפצים, ועל הדרך התריעו והודיעו לחשודים הדרושים לחקירה על הגעת המשטרה.

בעקבות המהומה השוטרים נסוגו, כשהם מלווים בעשרות מפגינים עד היציאה מהשכונה. לדברי התושבים בכך הם מנעו ככל הנראה מעצר חשודים נוספים שהספיקו להימלט בטרם נעצרו.
בית שמש הפרדה אוטובוסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד