י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

נס מדהים: האישה שהתמוטטה - התעוררה לפתע

נס מרגש: שבוע לאחר שהתמוטטה, אסתר מלכה בת יוכבד קרויס, התעוררה בבית החולים. אחיה ל'לובי נשי בחדרי חרדים': "פתאום הבוקר היא פתחה עיניים ודיברה. היא מחייכת וצוחקת ונראית בריאה. נס מהלך"

אילוסטרציה
אילוסטרציה



נס מרגש: שבוע לאחר שהתמוטטה, אסתר מלכה בת יוכבד קרויס, בת 25 אם לשלושה שהתמוטטה לאחר שחלתה בשפעת שהסתבכה, התעוררה.

כזכור, ביום שני שעבר, כשהיא בדרכה חזרה לביתה מהעבודה, התמוטטה אסתר מלכה באוטובוס. תושייה של אחת הנוסעות הצילה את חייה לאחר שהחלה לבצע בה החייאה עד לבואם של כוחות ההצלה שהבהילו אותה לבית החולים, שם חוברה למכשיר אקמו.

בני משפחתה הרעישו עולמות והעבירו הודעות ובקשות מתחננות לכל אדם ואדם, לתפילות, לקבלת קבלות טובות לרפואתה.

בשיחה עם 'לובי נשי-בחדרי חרדים', אמר אז אחיה, לייזר סאמט, ששהה בקברי צדיקים בפולין, כי "הרופאים אומרים שרק תפילות יצילו אותה. לא היה הרבה סיכוי לחייה והיא היתה בין חיים למוות".

"מספר ימים קודם לכן חלתה בשפעת, שגרתית לחורף", אמרו בני משפחתה. "לא היה דבר חריג ושום דבר לא הכין אותנו להתמוטטות הפתאומית הזו".

היום, עם היוודע הבשורה המשמחת והמרגשת, אמר האח בשיחה עם "לובי נשי-בחדרי חרדים" כי "זה נס גלוי. הלב והריאות כבר לא עבדו ופתאום הבוקר היא פתחה עיניים ודיברה. המשפחה סביבה בהלם וכולם מרוגשים ומלאי תודה".

בני המשפחה מבקשים להודות לעם ישראל שנרתם מיד עם הבשורה, להתפלל להחלמתה ולקרוע שערי שמיים. "היא עדיין חלשה", אומר סאמט, "אבל מדברת וזיהתה תמונות של הילדים שלה. היא מחייכת וצוחקת ונראית בריאה. נס מהלך".
אסתר מלכה קרויס שפעת החלמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד