כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

כמו בחוק הגיוס: האדמו"רים יעמדו על מרפסת ה'קלויז'

סערת חילול בית הכנסת בעיר ערד: בחסידות באיאן הורו לחסידים לצאת למחאה נגד חילול בית הכנסת. ל"בחדרי חרדים" נודע כי האדמו"רים מגור ובאיאן ישתתפו בעצרת ויעמדו על מרפסת הקלויז של באיאן הפונה לרחוב מלכי ישראל, כפי שעשו בעצרת נגד חוק הגיוס

האדמו"רים מגור ובאיאן על המפרסת במלכי ישראל
האדמו"רים מגור ובאיאן על המפרסת במלכי ישראל

סערת חילול בית הכנסת בעיר ערד: בחצרות הקודש עדיין מכריזים להשתתף בעצרות והערב (ראשון), בסיום טיש י"ט כסלו בחצר חסידות באיאן, לרגל היארצייט של המגיד ממעזריטש זי"ע בבית המדרש הגדול ברחוב מלכי ישראל בירושלים, הכריז גבאי בית המדרש הרב יעקב שרייבר ש"היות ופרצו גדר בחילול בית כנסת ולא נותנים לגור בערים חילוניות על כן כולם ישתתפו בכל מקומות מושבותיהם בעצרות המחאה".

קמפיין המחאות אמור לצאת לדרך השבוע, כשגולת הכותרת היא העצרת בירושלים. כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', העצרת תיערך לאורך כל רחוב מלכי ישראל - מבניין רשות השידור עד צומת כיכר השבת.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי האדמו"ר מגור יעמוד יחד עם האדמו"ר מבאיאן על מרפסת הקלויז של באיאן הפונה לרחוב מלכי ישראל, כפי שעמדו עליה בעצרת הגדולה נגד חוק הגיוס בממשלה הקודמת.

בתוך כך, השר ליצמן הגיע הערב למעונם של האדמו"רים מצאנז וסלונים לעדכנם על המערכה והפגנות המחאה. בבוקר הגיע לביקור בבית האדמו"ר מבאיאן.

מוקדם יותר היום פורסם ב"בחדרי חרדים" נוסח המודעות לקראת המחאות, בהן החליטו מארגני המחאות ללכת "על הראש" של "יש עתיד" והפנו כלפי המפלגה אצבע מאשימה. במודעות נכתב בין היתר כי "אנשי יש עתיד שבזדון לב מבקשים להרוס להחריב ולהשבית את קול יעקב המצפצף בבתי כנסיות ובבתי מדרשות ומבקשים לפגוע בפח השמן הטהור ולהצר לישראל מאוד, בתחבולות ובמעשים נוראיים ה"י".
הרבי מגור הרבי מבאיאן עצרת מחאה ערד מרפסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד