י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

צפו: המפכ"ל כבר נערך לאבטח את ביאת המשיח

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב רוני אלשיך, השתתף בהתוועדות לרגל "חג הגאולה" בשכונת מגוריו בגבעת שמואל וכובד בדברים. המפכ"ל התייחס בדבריו להסכם שגובש בעמונה ו... למבצע היערכות המשטרתי לביאת המשיח • צפו

(Gershon Elinson/Flash90)
(Gershon Elinson/Flash90)

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב רוני אלשיך, השתתף הערב (ראשון) בהתוועדות לרגל "חג הגאולה" בשכונת מגוריו בגבעת שמואל וכובד בדברים. המפכ"ל התייחס בדבריו להסכם שגובש בעמונה ו... למבצע היערכות לביאת המשיח.

"אנחנו לא רק אוכפים אלא מנסים לראות איך משנים התנהגות, איך מתחזקים על ידי התחשבות הדדית. איך מחזקים את הבסיס של בין אדם לחברו, זה אתגר גדול" אמר אלשיך.

(צילום: נוגה רוזן)

בהתייחסו לעמונה אמר המפכ"ל: "אני מזכיר לכם שגם אם המשימה העיקרית שאנחנו נתכנן זה מה נעשה כשיבוא המשיח, גם שם נצטרך את בין אדם לחברו. בצפיפות, בדוחק וברצון להתקרב למשיח. העיסוק הזה הוא חשוב בימים אלה וגם בימים של גאולה שלמה".

"זכיתי להגיע לפה היום בזכות הרבה סייעתא דשמייא" אמר אלשיך והתייחס שוב לעמונה. "מה שקרה היום, אני חושב שנחסך לעם ישראל הרבה כאב והרבה חילול השם".

"אפרופו חכמה בינה ודעת, אתה חונן לאדם דעת, שנקבל החלטות טובות על מנת שהעם הזה באמת ישמור על המרקם העדין בתוכו ועל החיבור בתוכו, וזאת משימתנו המרכזית" אמר אלשיך. "בעזרת השם אנחנו נעשה את שלנו, תוסיפו שמחה ודבקות לגאולה שלמה ובעזרת השם הכל ביחד באמת יאפשר לנו להעמיק בתכניות של אבטחת הגעת משיח צדקנו במהרה בימינו אמן".
רוני אלשיך ביאת המשיח התוועדות חג הגאולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד