י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בישראל: דינר ל'הצלה אוקראינה' • צפו

בהשתתפות אדמו"רים, רבנים, אישי ציבור, ועשרות ידידי הארגון - ערב הוקרה 'מושב הידידים' לציון עשור לארגון 'הצלה אוקראינה'

בישראל: דינר ל'הצלה אוקראינה' • צפו
משה גולדשטיין

דינר הוקרה לטובת ארגון 'הצלה אוקראינה' נערך במוצאי שבת באולמי הסיטי בבני ברק: בהשתתפות עשרות ידידי הארגון ואישי ציבור נערך דינר תחת הכותרת 'מושב הידידים', לרגל ציון עשר שנות פעילות של ארגון 'הצלה אוקראינה' בראשותו של הרב הלל כהן.

'הצלה אוקראינה' הפך לכתובת מרכזית לכל דבר ודבר הקשור לעזרה רפואית והצלת יהודים ברחבי אוקראינה, ומלווה משך כל ימות השנה את הבאים להשתטח על קברי הצדיקים ברחבי אוקראינה.

דברי פתיחה הושמעו על ידי ידיד הארגון נחמן בנשעיה יו"ר אגודת ישראל במודיעין עילית. את המושב הנחה יעקב זילברמן שכתושב אוקראינה בעבר זכה להכיר את הפעילות של 'הצלה אוקראינה' והיטיב להביא לתודעת הידידים את הצורך הרב בנושאים אלו.

המשתתפים קיבלו את פניו של האדמו"ר ממכנובקא בעלזא שטרח להגיע ל'מושב הידידים' להביע את הערכתו ליו"ר הרב הלל כהן.



כמו כן נשאו דברים הגאון רבי שמואל רבינוביץ נואם הכבוד, רב פנחס בונקר ממשפיעי ברסלב, סגן שר החינוך מאיר פרוש, מאיר רובינשטין ראש עיריית ביתר עילית. שיא המעמד היה בעת עלה יהודי תושב שדרות וריגש את המשתתפים בסיפורו המרטיט, בו חווה אף הוא נס הצלה אישי. טלטלה אחזה במשתתפים עת נשא קולו ואמר 'לולא הרב הלל כהן היקר לא הייתי עומד ומדבר כאן היום, ותודה לקב"ה ששלח שליח כמו ר' הלל היקר'.

הארוע הופק על ידי חברת טיפ הפקות בהנהלת מוטי רבינוביץ, ומשך כל המעמד הנעימו בקולם מקהלת מלכות יחד עם הסולן המרגש יוסל לייפער ובליווי הקלידן שמואל לוטרמן.































הצלה אוקראינה דינר מרכז הידידים הלל כהן רבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד