י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

סערת עמונה: ההודעה הרשמית ששמה קץ למאבק

התושבים פרסמו הודעה ששמה קץ למאבק על המאחז, לאחר ההבנות שהושגו מול ראש הממשלה נתניהו

מתקפלים, המאחז בעמונה. צילום: פלאש90
מתקפלים, המאחז בעמונה. צילום: פלאש90

בוקר (שני) לאחר המתווה שנחתם בין תושבי עמונה לראש המשלה בנימין נתניהו, מטה המאבק מפרסם הודעה רשמית ששמה סוף למאבק שאיים לקרוע את העם.

"אנו שמחים לעדכן כי לאור ההבנות שגובשו עם לשכת ראש הממשלה לפיהן עמונה תישאר על ההר, מטרות המאבק הושגו. הנהגת עמונה חתמה על המתווה ומחויבת אליו", כתבו. לדבריהם, "תושבי עמונה מודים לראש הממשלה, שר החינוך ויור מועצה אזורית שומרון, על פועלם בגיבוש ההסכם וכן לעוזר שר הביטחון, שרת המשפטים והיועמ"ש לממשלה. תושבי עמונה בטוחים כי ממשלת ישראל תעמוד בצורה מלאה בהתחייבויותיה שלה".

לסיום כתבו: "עמונה מודה לציבור הרחב על תמיכתו ולקהל האלפים שבאו לחזק. הפרק הזה הסתיים בהצלחה וכולנו תפילה כי עמונה תפרח ותתרחב בב"א".

כזכור, לאחר שאתמול אישרה הממשלה את המתווה הכספי לפיצוי תושבי עמונה, יושב ראש מטה המאבק בעמונה אביחי בוארון אמר לגלי צה"ל כי "העין בוכה על מה שצפוי להיהרס והלב שמח על זה שבסופו של דבר נמצא מתווה להסדיר את הישוב הזה אחרי כל כל הרבה שנים ולבנות בו בתים לתושבים מקווים ומתפללים שלא יהיו תקלות באמצע. המתווה הזה לא חף מסיכונים".

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון אר כי "אף אחד פה לא רצה פינוי, לא אנשי עמונה ולא ראש הממשלה, חוץ מאנשי שמאל קיצוני - אף אחד לא רצה את העקירה".
עמונה מאבק עמונה פשרה עמונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד