כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

פרשת גטאס: כך מוברחים ניידים לתוככי הכלא

בצל פרשת חבר הכנסת באסל גטאס, סוכל ניסיון הברחת טלפונים סלולריים לאסירי הג'יהאד האיסלאמי בכלא קציעות - צפו בתיעוד

באסל גטאס, צילום: מרים אלסטר, פלאש90
באסל גטאס, צילום: מרים אלסטר, פלאש90

בעקבות מידע מודיעיני, נערך לפני שבוע חיפוש בחדר הביקורים של בית הסוהר קציעות - במהלך החיפוש, שנערך על ידי סוהרי הביטחון ואנשי המודיעין של בית הסוהר, נמצאו שמונה טלפונים ניידים זעירים מוסלקים בצד המבקרים, בקורת חלון המחיצה שמפריד בינם לבין האסירים.



מדובר בטלפונים זעירים מאוד מהם ניתן להוציא ולקבל שיחות בלבד, ואשר צריכה הסוללה בהם גם נמוכה, בעקבות מינימום האופציות הקיימות המכשיר הקטן.

כזכור, כפי שדווח באתר 'בחדרי חרדים', חבר הכנסת באסל גטאס מ"הרשימה המשותפת" חשוד בהברחת 15 טלפונים ניידים קטנים לשני אסירים ביטחוניים, אנשי פת"ח, בכלא קציעות. החקירה נפתחה בעקבות מידע מודיעיני, ואנשי שירות בתי הסוהר מנעו את ההברחה. עם צאתו מהביקור בכלא הגיעו אליו חוקרים של יחידת להב 433 וביקשו ממנו להתלוות אליהם. גטאס סירב לכך בנימוק שיש לו חסינות מתוקף תפקידו כחבר כנסת, החוקרים הודיעו לו כי הוא יוזמן לחקירה ביחידת להב 433.

היועץ המשפטי לממשלה אישר למשטרה לזמנו לחקירה באזהרה. על פי הדיווח בערוץ 2, גורם במשטרה העלה חשש שגטאס ינסה להימלט מהארץ כפי שעשה בזמנו בן דודו, ח"כ לשעבר עזמי בשארה, שאף הוא נחשד בעבירות ביטחוניות.

ח"כ באסל גטאס מסר בתגובה - "המשטרה סימנה את בל"ד ורוצה לפגוע בה פוליטית בכל דרך. אין לי מה להסתיר, לכן אתייצב לחקירה. ניסיונות הפחדה מסוג זה לא ישברו את רוחה של בל"ד. כך היה וכך יהיה".
באסל גטאס בלד הברחת ניידים לכלא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד