י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

עמיר פרץ מכריז: "אתמודד על ראשות העבודה"

יו"ר ההסתדרות לשעבר הודיע על כוונתו לכבוש שוב את ראשות המפלגה והצהיר: "אני המועמד היחיד אשר יכול להביא למפלגת העבודה ציבורים נוספים"

עמיר פרץ. צילום: פלאש90
עמיר פרץ. צילום: פלאש90

במסיבת עיתונאים שקיים היום (ב) ח"כ עמיר פרץ - הוא הכריז על מועמדותו לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה, "אני המועמד היחיד שיכול להביא ציבורים נוספים לגוש המרכז-שמאל ולההביא להחלפת השלטון", אמר פרץ, "הוכחתי בעבר כי אני יכול לתת פייט לנתניהו ולגבור עליו".

הכרזתו של פרץ באה לקראת הפריימריז הצפויים להיערך בעוד כחצי שנה והוא המועמד הראשון אשר הכריז על התמודדותו לתפקיד.

במסיבת העיתונאים אמר פרץ כי ״אני מאמין באמונה שלמה שאני המועמד היחיד אשר יכול להביא למפלגת העבודה ציבורים נוספים. להוסיף לעבודה ולגוש המרכז-שמאל קולות של מי שנמנעו מהצבעה כזאת בבחירות הקודמות, ועל ידי כך להביא לניצחון״.

יצוין כי פרץ הינו הח״כ הוותיק בכנסת ומכהן כיום כיו״ר ועדת משנה בוועדת החוץ והביטחון. בעבר כיהן כשר ביטחון, סגן ראש ממשלה, יו״ר מפלגת העבודה, יו״ר ההסתדרות, ראש האופוזיציה, השר להגנת הסביבה וראש עיריית שדרות.

בדבריו הוסיף: ״יש לי את הכישורים, את הניסיון ואת היכולת להוביל את החברה הישראלית לריפוי פנימי ואת המדינה לעתיד טוב יותר. מנהיגות חייבת להתבסס על דוגמה אישית. כאשר אנו נעמוד בראש המדינה וננהיג אותה, החברה הישראלית תחלים ותפרח, הישראלים יזקפו את ראשם בגאווה, וביחד נשיב את מדינת ישראל למסלול ההצלחות״.

בסיכום דבריו אמר: ״כמנהיג מפלגת העבודה אפעל ואביא לריפוי השסעים בחברה הישראלית, וכראש ממשלת ישראל אנהיג מדיניות של צדק חברתי הלכה למעשה, יחד נשיב את ישראל למסלול של חתירה להסדר מדיני ולשלום, שלצדם ביטחון ועצמה, וננהל מלחמת חורמה בעוני ובאי השוויון שפוגעים והורסים כל חלקה טובה״.
עמיר פאץ התמודדות המחנה הציוני מפלגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד